یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز اعلام کرد: پارک آبی استخر کوثر شیراز که سه شنبه ۱۷ابان ماه در آن کودک ۱۰ ساله ای به نام آرتین حجازی جان خود را از دست داد، تا اطلاع بعدی بسته شد.

به گزارش پیام خبر،رحیم خدا جو روز شنبه در حاشیه بازدید از استخر کوثر شیراز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله تحقیقات و بازرسی از این اتفاق تلخ هستیم از این رو تا حصول نتیجه کامل از چگونگی این حادثه، پارک آبی استخر کوثر بسته شد و اجازه فعالیت ندارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز اضافه کرد: از محل تاسیسات این استخرهم بازدید کردیم و دریچه ای که پس از شکسته شدن از کف استخر در لوله های مربوطه گیر کرده بود را برای تحقیقات بیشتر صورت جلسه کردیم.

خداجو ضمن اظهار تاسف و تسلیت به خانواده زنده یاد آرتین حجازی اضافه کرد: برای جلوگیری از اینکه دیگر شاهد قربانی شدن آرتین های دیگر نباشیم پس از تحقیقات بیشتر به مردم اعلام خواهیم کرد که چه کسانی مقصر این حادثه تلخ بوده اند.

همچنین رییس هیات نجات غریق فارس هم در این بازدید به ایرنا گفت: ناجیانی که در این پارک آبی مشغول به کار بودند تا تحقیقات کامل اجازه فعالیت ندارند.

محمد ناظری ادامه داد: پس از تحقیقات این امکان وجود دارد که مجوز فعالیت برخی از ناجیان این استخر باطل شود.

یک کودک ۱۰ ساله روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه در استخر سرپوشیده پارک آبی کوثر شیراز غرق شد.پس از حضور نیروهای اورژانس در محل استخر کوثر، عملیات احیای پسربچه‌ای ۱۰ ساله که به مدت نامعلومی زیر آب مانده بود، آغاز شد.

با وجود تلاش نیروهای اورژانس جهت احیای این کودک و بازگشت تنفس و ضربان قلب و انتقال وی به بیمارستان، اما متاسفانه این کودک جان باخت.

پیکر آرتین حجازی کودک ۱۰ ساله که در استخر کوثر جان باخته بود چهارشنبه ۱۷ آبان ماه در آرامستان دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

 

کد خبر 203572

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید