جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیام‌رسان تلگرام رسما امکان خرید و فروش نام‌های کاربرسرشناس را آغاز کرد. کاربران از این پس می‌توانند از طریق یک بازار زنده و مبتنی بر مناقصه، نام‌های کاربری معروف را خریداری کنند.

به گزارش پیام خبر، به نقل از پیوست؛ تلگرام پیشتر خبری درمورد امکان خرید و فروش نام کاربری منتشر کرده بود اما به تازگی بازار مناقصه‌ای در وبسایت Fragment برای خرید و فروش نام کاربری از طریق بلاک‌چین فعال شده است.

طبق اعلام تلگرام، مالکیت نام‌های کاربری روی دفتر کل TON که بلاک‌چینی سریع و مقیاس‌پذیر است به ثبت می‌رسد. به گفته شرکت، مالکان نام کاربری می‌توانند چندین نام مستعار را به حساب‌ها، گروه‌ها یا کانال‌های خود اضافه کنند.

تلگرام با اشاره به این قابلیت جدید گفت: «برای اولین بار در تاریخچه شبکه اجتماعی، مردم مالکیت کامل نام‌های کاربری را در اختیار دارند. کاربران با سابقه تلگرامی که خیلی زود نام‌های کوتاه کاربری را از آن خود کرده و از آن استفاده می‌کردند می‌توانند با فروش منصفانه، شفاف در مناقصه کاملا نامتمرکز از رشد این پلتفرم سود ببرند.»

برای خرید و فروش نام کاربری، ابتدا باید به وب‌سایت Fragment مراجعه کرده و نام کاربری مد نظر خود را جستجو کنید. نام کاربری از طریق ارز خاصی به نام Toncoin خرید و فروش می‌شود.

برای شرکت در این مناقصه باید ابتدا رمزارز Toncoin را خریداری کرده و به یک کیف‌پول امن واریز کنید.

پس از متصل کردن کیف پول به وبسایت Fragment، می‌توانید پیشنهاد خود را ارائه کنید و برای این کار باید روی یکی از مناقصه‌ها کلیک کرده و پس از وارد کردن قیمت پیشنهاد، پرداخت را تایید کنید.

در طول فرایند مناقصه، قیمتی که زودتر به بلاکچین برسد اول از همه به ثبت می‌رسد. درصورتی که قیمتی مشابه پیش از شما ثبت شود،‌ پول به کیف‌پول برمی‌گردد.

همچنین برای خرید تضمینی، می‌توانید با انتخاب گزینه قیمت حداکثری، سریعا مناقصه را پایان داده و نام کاربری از آن خود کنید.

 

کد خبر 203587

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید