جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز «زاگرس جنوبی» گفت: شرکت نفت و گاز «زاگرس جنوبی» چهار هزار و 200 بسته لوازم التحریر امروز به کمیته امداد فارس برای توزیع میان دانش اموزان نیازمند استان اهدا کرده است.

به گزارش پیام خبر، سید ابوالحسن محمدی، امروز در آئین اهدای لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند و ایتام ساکن مناطق نفت خیز فارس که با همکاری شرکت نفت و گاز «زاگرس جنوبی» در شیراز برگزار شد، گفت: شرکت نفت و گاز «زاگرس جنوبی» مشارکت در پویش تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان همجوار خود در استان فارس را با هدف عمل به مسئولیت های اجتماعی خود به انجام رسانده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز «زاگرس جنوبی» افزود: بر این اساس چهار هزار و 200 بسته لوازم التحریر امروز به کمیته امداد فارس برای توزیع میان دانش اموزان نیازمند استان اهدا کرده ایم.
وی اضافه کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز «زاگرس جنوبی» پیش از این هم در مشارکت توزیع بسته‌ های معیشتی و لوازم التحریر و کمک به سیل‌ زدگان استان حضور داشته است.
محمدی با اشاره به ارائه کمک‌ های پزشکی و داروی به مناطق محروم توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز «زاگرس جنوبی» هم گفت: با هدف کمک به مناطق محروم فارس در این حوزه، گروه های جهادی به این مناطق همجوار خود اعزام خواهیم کرد و مشارکت در توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد فارس در زمینه مهارت آموزی را هم در اولویت داریم.
1215

 

کد خبر 203634

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید