شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۶:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ناهید کیانی و متین رضایی با قبول شکست برابر حریفان از رسیدن به جمع چهار تکواندوکار نهایی مسابقات جهانی بازماندند.

به گزارش پیام خبر، روز پنجم بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی ۲۰۲۲ جهان به میزبانی مکزیک برگزار شد و در وزن منفی ۶۳ کیلو متین رضایی در دور اول دیوی گاردیو از کلمبیا را در دو راند شکست داد و در دور دوم، هاکان رچپر دارنده رنکینگ چهارم جهان و دارنده نشان برنز المپیک توکیو را برد اما در بازی سوم ۲-یک مغلوب نیاز پولاتوف ورزشکار ازبک شد و در رسیدن به مرحله نیمه نهایی ناکام ماند.
ناهید کیانی نماینده بانوان تکواندو ایران در وزن منفی ۵۳ کیلو هم با یک برد برابر مکوی از بریتانیا و یک شکست مقابل جو زو از چین، از دور مسابقات کنار رفت.
در روز ششم این رقابت ها تنها نماینده ایران مهدی حاجی موسایی خواهد بود که شنبه ۲۸ آبان در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، با برنده دیدار ژائو ژیائو از چین و صیاد داداشوف از جمهوری آذربایجان پیکار می کند.
تا پایان روز پنجم مهران برخورداری در وزن منفی ۸۰، رضا کلهر در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن مثبت ۸۷ کیلو در این مسابقات به مدال برنز دست یافتند.
بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی ۲۰۲۲ جهان با حضور ۷۵۵ ورزشکار از ۱۲۰ کشور به میزبانی سالن متروپلیتن شهر گوادالاخارا مکزیک در حال برگزاریست.

 

کد خبر 203696

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید