جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از برگزاری نخستین المپیاد ورزشی حمل و نقل در آذر ماه همزمان با هفته حمل و نقل خبر داد.

به گزارش پیام خبر، هادی شه دوست شیرازی با بیان اینکه این رویداد ورزشی در قالب طرح کارمند با نشاط برای نخستین بار در هفته حمل و نقل با مشارکت معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی برگزار می شود ، اظهار داشت : این المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان و 11 رشته تیمی و انفرادی ویژه کارکنان شهرداری و سایر نهادها و سازمان های حوزه حمل و نقل شهر شیراز برگزار خواهد شد. 

وی افزود : رشته های والیبال ، طناب کشی ، دارت ، فوتبال دستی و تنیس روی میز ویژه آقایان و بانوان و رشته فوتسال برای آقایان در نظر گرفته شده است که ورزشکاران در ۵ رشته تیمی و۶ رشته انفرادی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون شهردار شیراز هدف از اجرای این المپیاد ورزشی را تقویت روحیه و نشاط میان کارکنان ادارات عنوان و تصریح کرد : این نوع فعالیت ها از طرفی سرمایه گذاری بلند مدت در حوزه سلامتی و نشاط و از طرفی دیگر موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارمندان ادارات خواهد شد.

شه دوست شیرازی خاطر نشان کرد : در پایان مسابقات، علاوه بر رده‌بندی جداگانه رشته‌های ورزشی، رده‌بندی کلی تیم‌های شرکت‌کننده نیز صورت می گیرد و به نفرات برتر هر رشته علاوه بر اهدای جایزه، گواهینامه‌ی شرکت در المپیاد اعطا می شود.

 

کد خبر 203866

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید