جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۷:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های آرژانتین و لهستان در حساس ترین بازی دور سوم جام جهانی ۲۰۲۲ رودرروی هم قرار می گیرند.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال فرانسه مدافع عنوان قهرمانی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه نهم آذرماه به میزبانی ورزشگاه اجوکیشن سیتی با تونس دیدار می کند.
خروس ها با شش امتیاز در گروه D صدرنشین هستند و صعودشان قطعی است اما تونس با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و امیدش به شگفتی سازی و حضور در یک هشتم است.
تیم های استرالیا و دانمارک هم که با سه و یک امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم گروه D قرار دارند در ورزشگاه الجنوب رودرروی هم قرار می گیرند و با توجه به برد احتمالی فرانسه، برنده این مسابقه به عنوان تیم دوم راهی دور یک هشتم خواهد شد.
از گروه C تیم ملی فوتبال لهستان ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه نهم آذرماه در ورزشگاه ۹۷۶، حساس ترین بازی این گروه را با آرژانتین برگزار می کند.
لهستان با چهار و آرژانتین با سه امتیاز، جایگاه اول و دوم جدول رده بندی این گروه را در اختیار دارند و بازنده این دیدار حتی می تواند با جام بیست و دوم وداع کند.
تیم عربستان نیز که با سه امتیاز در مکان سوم قرار دارد به میزبانی ورزشگاه لوسیل برابر مکزیک یک امتیازی و قعر جدولی صف آرایی می کند.
نماینده آسیا در صورت شکست مکزیک، شانس رسیدن به دور یک هستم جام جهانی قطر را دارد.

 

کد خبر 203941

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید