سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قطر در جام جهانی اتاق های حس گری در نظر گرفته است که به تماشاچیان و مبتلایان به اوتیسم این امکان را می دهد تا در یک اتاق مجهز و فضای آرام بتوانند به تماشای فوتبال بنشینند.

بخش ترجمه پیام خبر، سایت فیفا نوشت: شرکت در جام جهانی از رویاهای یاسین چحبوب مراکشی است و با وجود داشتن 35 سال نتوانسته در رقابت های زنده جام جهانی حضور داشته باشد.

جام جهانی تجربه زنده در میان جمعیت هواداران فوتبال بودن است که خیلی ها آرزوی آن را دارند اما اینکه در میان صندلی های ورزشگاه یک مکان آرام برای تماشای مسابقات داشته باشی خب چیز دیگری است و این چیزی است که قطر آن را در جام جهانی 2022 تدارک دیده است.

قطر در جام جهانی اتاق های حس گری در نظر گرفته است که به تماشاچیان این امکان را می دهد تا در یک اتاق مجهز و فضای آرام بتوانند به تماشای فوتبال بنشینند.

همچنین اتاق های حس گر سیاری در نقاط مختلف قطر در نظر گرفته شده است که تماشاچیان بتوانند در آنها در یک فضای واقعی ورزشگاه به تماشای مسابقات فوتبال بنشینند و از آن هیاهوی تماشاچیان و سر و صدای موسیقی و .. دور باشند.

این اتاق های حس گر برای مبتلایان به اوتیسم فضای مناسبی برای تماشای مسابقات هستند چون بیماران اوتیسم نمی توانند صدای بلند را تحمل کنند.

 

کد خبر 204060

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید