شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آتش بی احتیاطی که باغ رستوران نخلستان در بلوار صنایع شیراز را در بر گرفت، مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

به گزارش پیام خبر،به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در پی تماس کارکنان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی گسترده در محوطه باز رستوران نخلستان در بلوار صنایع، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت 12:31 دقیقه امروز 26 آذر ماه آتش نشانان ایستگاه های 8،4 و 15 را به همراه خودرو دستگاه تنفسی و اطفایی به محل حادثه اعزام کرد.

آتش پاد قانع گفت: در هنگام رسیدن آتش نشانان شعله های آتش که آلاچیق های موجود در محوطه باز رستوران را در برگرفته بود ، کاملا شعله ور شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع گاز و برق رستوران به دو گروه تقسیم شدند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی از دو جهت شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه شهروندی در محل حضور نداشت اضافه کرد: خوشبختانه مورد مصدومیت نداشیم و از نفوذ و سرایت آتش به فضای داخلی رستوران جلوگیری به عمل آمد.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش سوزی و تخلیه کامل دود ، عملیات لکه گیری را انجام و نکات ایمنی را به عوامل مجموعه گوشزد کردند.
گفتنی است، کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

639db1c0e4826.jpg

639db1c249b1d.jpg

639db1c38b0a0.jpg

 

کد خبر 204313

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید