شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار شیراز از آغاز عملیات اجرایی توسعه شمال شرقی خط 2 مترو شیراز با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پیام خبر،دکتر محمد حسن اسدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دو خط دو مترو شیراز همزمان با هفته حمل ونقل گفت: این خط مترو از میدان آزادی به سمت میدان کلبه سعدی و در ادامه به سمت فضیلت به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 62 هزار میلیار ریال است.
شهردار شیراز ادامه داد: طبق توافقی که با پیمانکار این پروژه انجام شدهن مقرر است خط دو ظرف مدت 30 ماه به اتمام برسد و به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه امروز شاهد بهره برداری،کلنگ زنی و افتتاح پروژه های بزرگی هستیم افزود: امروز علاوه بر فاز دو خط دو مترو بیش از 20 پروژه بزرگ حمل و نقلی افتتاح و بهره برداری می شوند که از جمله آنها اضافه شدن تعدادی دستگاه های اتوبوس آغاز و کلنگ زنی مرکزدوشماره گذاری است.
اسدی همچنین به فاز یک خط دو مترو اشاره کرد و افزود: کمتراز دوماه دیگر فاز یک خط دو مترو از میدان قهرمانان به سمت میدان امام حسین(ع) به طول بیش از 8 کیلومتر افتتاح ،بهره برداری و مسافرگیری خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص عبور مترو از زیر مکان های گردشگری و حافظیه گفت: خوشبختانه بر اساس مطالعات جامعی که انجام شده مشکلی برای بافت با ارزش شهر شیرازایجاد نخواهد شد.

 

کد خبر 204318

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید