شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تحت تاثیر شهرآورد پایتخت میان تیم های استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش پیام خبر، در آخرین روز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۹ آذرماه تیم های تهرانی استقلال و پرسپولیس به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار کننده نود و نهمین شهرآورد حساس پایتخت خواهند بود.

پرسپولیس با ۲۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفته و استقلال با ۲۲ امتیاز در رده دوم جای دارد و برنده این مسابقه می تواند روند بهتری در ادامه مسابقات داشته باشد.

تیم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در طول یک هفته اخیر وضعیت نابسامانی داشته و پس از مصدومیت شیخ دیاباته حالا نوبت به حاشیه های یورگن لوکادیا بهترین گلزن قرمزپوشان رسیده که در آستانه بازی مهم با استقلال حاضر به انجام تمرین نشد و به بهانه مشکلات خانوادگی و مریضی همسرش از ایران رفت.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت:چیزی که برای ما مهم است، گرفتن سه امتیاز است، امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم تا هوادارانی که این بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

او در خصوص بازگشت غیر منتظره لوکادیا به کشورش هم بیان کرد: لوکادیا خیلی سرحال بود و پیگیر بازی شهرآورد و فیلم یکی از دربی‌ ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای مسابقه تمرکز داشت اما واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال هم در نشست خبری دیدار شهرآورد بیان کرد: اهمیت این بازی را می‌دانیم و کسب ۳ امتیاز برای ما ارزش دارد و تیم آماده دیدار با پرسپولیس شده و اعتماد به نفس بالایی داریم و با تمام جاه‌طلبی خود، این بازی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت این دیدار محمدحسین زاهدی‌فر را انتخاب کرده، رقابتی که با نظر شورای تامین قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود که این موضوع از زیبایی های این بازی جذاب کم خواهد کرد.

پیش از انجام شهرآورد پایتخت هم تیم پیکان تهران از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۹ آذرماه میزبان تراکتور تبریز است که در تعطیلات جام جهانی با کنار رفتن قربان بردیف مواجه شد و پاکو خمز سرمربی ۵۲ ساله اسپانیایی را جایگزین کرد.

تراکتور با ۱۵ امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده و پیکانی ها با ۱۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

 

کد خبر 204361

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید