شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری آباده همراه با مدیرکل و معاون مالی اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، هجدهمین سال تولد نشریه ققنوس، تنها نشریه کانونی را به مناسبت یلدای باستانی جشن گرفتند.

به گزارش پیام خبر، سعیدرضا کامرانی، مدیرکل کانون پرورش فکری فارس، در این نشست ققنوسی، اعضا را به مطالعه کتاب و بهره بردن از وقت به عنوان متاعی گران‌بها تشویق کرد و گفت: مطالعه برای ادامه راه و روشنی چشم‌انداز پیش رو ضروری است.

قصه‌گویی قصه‌گوی راه یافته کانون فارس از مرکز آباده به جشنواره منطقه‌ای، سنتورنوازی اعضای هنرمند کانون، حافظ‌خوانی و اهدای لوح تقدیر مدیرکل به اعضای هیئت تحریریه نشریه ققنوس از دیگر برنامه‌های ققنوسی‌ها در شب یلدا بود.

گاهنامه «ققنوس» هجده سال است که در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به چاپ می‌رسد. هیات تحریریه این گاهنامه در مرکز فرهنگی هنری آباده فعالیت می‌کند و مجله ویژه کودکان و نوجوانان است.

سعیدرضا کامرانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مدیر مسوولی این گاهنامه را با سردبیری الهام رستمی، مربی ادبی مرکز آباده بر عهده دارد و در مراکز فرهنگی هنری کانون فارس و کانون‌های کشور به دست کودکان و نوجوانان می‌رسد.

 

کد خبر 204386

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید