یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم سپاهان اصفهان با شکست شهرداری سیرجان، خاتون را به صدر برد.

به گزارش پیام خبر، هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور دوشنبه دوازدهم دی ماه برگزار شد که تیم سپاهان اصفهان موفق شد میزبانش شهرداری گرگان را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد و نخستین باخت فصل را به این تیم تحمیل کند.
ثنا صادقی ستاره طلایی پوشان اصفهانی در این مسابقه هت تریک کرد و گل های سیرجان را فاطمه امینه برازجانی و ملیکا متولی به ثمر رساندند.
با این برد سپاهان با ۲۴ امتیاز در مکان سوم باقی ماند و شهرداری سیرجان صدرجدول را از دست داد و با ۲۵ امتیاز به رده دوم رفت.
خاتون بم برابر میزبان انتهای جدولی اش بادرود جشنواره ای از گل به راه انداخت و با هفت گل به برتری دست یافت تا با ۲۸ امتیاز، پی از هفته ها صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان شود.
ایساتیس کران شیراز به میزبانی ورزشگاه حافظیه باز هم از کسب پیروزی بازماند و مقابل میهمانش کیان نیشابور به تساوی بدون گل رضایت داد تا با هشت امتیاز در مکان هشتم باقی بماند.
پیکان البرز در خانه ملوان بندرانزلی با دو گل سمیه آوج و سارا قمی به پیروزی رسید و ۱۵ امتیازی شد و به مکان پنجم جدول رده بندی صعود کرد.
پالایش گاز ایلام و زارع باتری سنندج هم به تساوی صفر-صفر رسیدند.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان یکشنبه هجدهم دی ماه برگزار می شود و در مهمترین بازی ها شهرداری سیرجان با پیکان البرز، سپاهان اصفهان با پالایش گاز ایلام و خاتون بم با ملوان رقابت خواهند کرد.

 

کد خبر 204599

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید