جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پرسپولیس برای جا نماندن از کورس قهرمانی لیگ برتر، به سه امتیاز بازی با صنعت نفت نیاز دارد.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم از هفته نوزدهم مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه نوزدهم بهمن به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می رود.

قرمزپوشان پایتخت با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و برای هم امتیاز شدن با سپاهان صدرنشین، نیاز مبرم به پیروزی دارند.

صنعت نفت هم که با تنها یازده امتیاز جایگاه نه چندان مناسب پانزدهم را به خود اختصاص داده، تنها راه فرار از مکان فعلی را برد مقابل پرسپولیس می داند.

یحیی گل‌ محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت گفت: نفت با شرایطی که دارد می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد و با صحبت‌ هایی که کردم باید تمرکز خوبی داشته باشیم چرا که ما باید برای امتیاز کامل تلاش زیادی انجام دهیم.

او اضافه کرد: با وضعیتی که در جدول وجود دارد هم نفت و هم ما دنبال پیروزی هستیم که این تقابل با انگیزه ‌های متفاوت می‌تواند جذاب باشد.

تراکتور تبریز از ساعت ۱۴ در خانه هوادار تهران به زمین مسابقه می رود تا شاید با کسب برد رتبه بهتری را در جدول به دست آورد.

تی تی ها با ۲۹ امتیاز در رده پنجم و هوادار با ۲۲ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارند.

ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه نوزدهم بهمن در ورزشگاه فولادشهر میزبان ملوان بندرانزلی است.

ملوان و ذوب آهن با ۲۱ و ۱۹ امتیاز، مکان های یازدهم و سیزدهم جدول رقابت ها را در اختیار دارند.

گل گهر سیرجان برای تثبیت جایگاه چهارمش، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال برابر مس کرمان صف آرایی خواهد کرد.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از مسابقه با ملوان بیان کرد:ملوان تیم خوب و هماهنگی است و از سال گذشته کادرفنی خود را حفظ کرده‌ است، امیدوارم پیروز بازی فردا ما باشیم و از شرایط فعلی خارج شویم، کار سختی داریم اما محکوم به بردن هستیم.

 

کد خبر 205408

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید