شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: با ورود سامانه بارشی به استان مرکزی، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق به حالت آماده باش درآمده‌اند.

به گزارش پیام خبر از اراک، مدیر عامل عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: با ورود سامانه بارشی به استان مرکزی، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق به حالت آماده باش درآمده‌اند.

محمود محمودی گفت: تمامی اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان مرکزی جهت تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین آماده خدمت رسانی به مردم هستند. 

وی افزود: وضعیت جوی متغیر در فصل زمستان و عواملی مانند شدت سرما، باد و طوفان، برف سنگین و… می‌تواند باعث مشکلاتی برای شبکه‌های برق شود، بنابراین هر ساله اقدامات لازم برای پیشگیری از بحران اجرایی می‌شود. 

مدیر عامل عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: از مشترکان تقاضا می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات شرکت تماس برقرار کنند و یا به سامانه پیامکی پیک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک ارسال کنند.

وی مدیریت مصرف برق و گاز در روزهای آتی را مهم دانست و گفت: در روزهای آتی، با کاهش برودت هوا، طبیعتا میزان مصرف گاز در کشور نیز افزایش پیدا می کند، همه مردم باید به میدان بیایند و با مدیریت مصرف، شاهد کاهش چشمگیر پیک مصرف گاز باشیم و مسئولین بتوانند در تمام نقاط کشور گاز رسانی را به تمام هموطنانمان مدیریت کنند. 

محمودی افزود: در راستای کاهش مصرف گاز و کمک به مدیریت گازرسانی به دیگر استانها و همچنین پایداری انرژی برای عدم تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن اقدامات ترویجی و اطلاع رسانی در این حوزه و با توجه تغییر در ساعات و نوع فعالیت مدارس، دانشگاهها، ادارات، سازمانها و بانکها، انتظار می رود متولیان امر درمدارس و ... با مدیریت مصرف خصوصا در زمانهای عدم حضور دانشجویان و دانش آموزان و کارکنان و... در پایداری انرژی برق و گاز همکاری کنند.

 

کد خبر 205513

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید