شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۴۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دهقانی، گفت: تلاش داریم فرایند رسیدگی‌ها مسائل حقوقی خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگر در سطح استان تسهیل و تسریع شود و بتوانیم پرونده‌ها و مشکلات حقوقی آنها را با نظارت دقیق و قانونی حل کنیم.

علی دهقانی، در حاشیه بررسی مسائل حقوقی خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگران، در گفت‌وگو با خبرنگار پیام خبر در استان خوزستان، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران توفیق پیدا کردیم به اتفاق شورای معاونین و مسئولان قضایی با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگانی که مشکلات حقوقی دارند دیدار و دستورات لازم را برای پیگیری و اقدامات لازم صادر کنیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان، با بیان اینکه همچنین هر کدام از خانواده‌ها که نیاز به مشاوره حقوقی و قضایی داشتند، به آنها ارائه شد، افزود: تلاش داریم فرایند رسیدگی‌ها نسبت به این خانواده‌ها در سطح استان تسهیل و تسریع شود و بتوانیم پرونده‌ها و مشکلات حقوقی آنها را با نظارت دقیق و قانونی حل کنیم.

وی اضافه کرد: ما همه مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم و این آمادگی را داریم که در ملاقات‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم خدمتگزارانی لایق باشیم و در عرصه خدمتگزاری دین خود را به این بزرگواران ادا کنیم.

دهقانی، همچنین از بنیاد شهید و امور ایثارگران و همه همکارانی که زمینه این دیدارها را فراهم کردند، تا بتوانیم در روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به این عزیزان ارائه خدمت کنیم، تقدیر و تشکر کرد.

حسن نورانی، نیز عنوان کرد: امروز به مناسبت روز جانباز رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه معاونان و مسئولان قضایی ضمن دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از نزدیک نسبت به بررسی مشکلات این خانواده‌ها اقدام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ابراز امیدواری کرد: این حرکت نیکو پسندانه برای الگویی برای سایر ادارات و سازمان‌ها شود و با حضور دیگر مدیران استانی، بتوانیم مشکلات جامعه ایثارگر و خانواده‌های شهدا را رفع کنیم.

 

کد خبر 205739

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید