یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اینکه استان فارس کریدور مهم حمل و نقل جاده ای در کشور است،‌ اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها تردد در محور های سطح استان افزایش خواهد یافت بنابراین می طلبد ضمن برنامه ریزی و‌مطابق سیاست های ابلاغی از تمامی ظرفیت شرکت های مسافربری برای حمل و نقل عمومی استفاده شود.

به گزارش پیام خبر، علیرضا راستیار با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق و مناسب برای ایام نوروز گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و آغاز سفر های نوروزی هستیم بنابراین روسای ادارات راهداری و حمل و نقل شهرستان ها بایستی در راستای انسجام و توجیه همکاران جلسه متمرکز را برگزار کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با تاکید بر نظارت مستمر و بازدید های میدانی از مجتمع های رفاهی و بایانه های مسافری شهرستانی،‌ اظهار کرد: بازدید از دور افتاده ترین مسیر و محورهای استان باید انجام شود و نشست های مورد نیاز با دستگاه های اجرایی و سازمان های مرتبط، صنوف برگزار گردد تا ضمن استفاده حداکثری از ظرفیت ها ، پاسخگوی نیاز هموطنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان فارس کریدور مهم حمل و نقل جاده ای در کشور است،‌ اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها تردد در محور های سطح استان مخصوصا در اوج پیک سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا نیمه اول فروردین ماه افزایش خواهد یافت بنابراین می طلبد ضمن برنامه ریزی و‌مطابق سیاست های ابلاغی از تمامی ظرفیت شرکت های مسافربری برای حمل و نقل عمومی استفاده گردد ، لذا تلاش مضاعفی در راستای تامین ناوگان توسط مدیران مربوطه انجام شود.

راستیار تصریح کرد: اقدامات کاربردی برای کاهش تصادفات در محور شهرستان ها باید افزایش یابد و گشت های راهداری نیز به صورت منظم تداوم داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای استان فارس با اشاره به اجرای پویش همراهان سفر ایمن در طرح نوروز ۱۴۰۲ بر لزوم برنامه ریزی صحیح و دقیق تاکید کرد و گفت : اجرای پویش همراهان سفر ایمن با تمام توان در استان فارس برگزار می شود و انشالله شاهد نتایج خوبی در این خصوص خواهیم بود.

 

کد خبر 205745

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید