جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
دوشنبه, ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امسال راهیان نور با راهیان پیشرفت ترکیب می شوند و آغاز راهیان نور عمومی از ۲۰ اسفند ماه تا پایان ماه رمضان خواهد بود.

به گزارش پیام خبر از اراک، سردار سوری در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲۸ هزار نفر دانش آموز، ۴۸ هزار نفر دانشجو و بیش از ۱۷۰ هزار نفر نیز ازسایر اقشار تاکنون به راهیان نور اعزام شدند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: اقداماتی که در دستور کار است راه اندازی ایستگاه های صلواتی، آماده سازی یادمان‌ها است، بیستم اسفند نیز راهیان نور عمومی آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

سوری با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور به صورت ترکیبی با راهیان پیشرفت، اردوهای دانش آموزی پیشرفت تحصیلی برگزار می شود افزود: توانمند سازی شبکه مجریان و راویان نیز در سال آینده در دستور کار است.

وی از برگزاری اردوی خانوادگی خودرو شخصی به صورت کاروانی نیز خبر داد و اضافه کرد: طراحی یک سامانه بر اساس ظرفیت شهرها برای اعزام افراد در قالب راهیان نور و اعزام سایر اقشار در دستور کار است.

 

کد خبر 205755

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید