یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عضو هیات مدیره شرکت مخابرت ایران در نشست توسعه کسب و کار مخابرات در منطقه خراسان رضوی با اشاره به لزوم تحول در حیطه فعالیت سازمانی اظهارداشت: تحول کسب و کار زمانی صورت می گیرد که قبل از آن تحول فناورانه مرتبط در حوزه دیجیتال اتفاق افتاده باشد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر شریف خانی با اشاره به اهمیت تحول در کسب و کار سازمانی به ویژه در مخابرات اظهارداشت: در سه دهه گذشته بازار فناوری و ارتباطات جهان دستخوش تغییرات فراوان شده است.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرت ایران افزود: در حوزه تلفن همراه چون یک فناوری نو به حساب می آید، شرکت های جدیدی با نگاه به فرصت ها ایجاد شد، شرکت هایی که قبلا نبودند و حتی اکنون در جاهای مختلف بیش از نصف سهم بازار را در اختیار دارند.
دکتر شریف خانی گفت: بنابراین به ویژه در مورد شرکت مخابرات ایران محکوم به اتخاذ تصمیمات راهبردی هستیم و از زمان توسعه نباید غافل شویم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: فناوری فیبرنوری و گسترش آن در حال حاضر نجات دهنده شرکت های حوزه فناوری است و شرکت مخابرات ایران می تواند در این بخش با توسعه هرچه بیشتر فعالیت های خود، موجب توسعه تجاری شرکت و تحقق رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان در بخش های مختلف باشد.

 

کد خبر 205815

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید