شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۲۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی کسب و کار خراسان رضوی اظهارداشت: حرکت به سمت خواست و نیاز مشتری در دنیای رقابتی و پیچیده فناوری اطلاعات، نوعی از تحول و توسعه را در کسب و کار شرکت می طلبد که برای تحقق آن لازم است تمام کارکنان و مدیران دیدگاه خود را به سمت تجاری محور شدن پیش برده و همگام با خواسته های فزاینده و اساسی مشتریان پیش روند.

به گزارش پیام خبر و یه نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار خراسان رضوی که امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در مخابرات منطقه خراسان رضوی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره شرکت، جمعی از معاونین مرتبط ستادی و مدیران مختلف مخابرات منطقه خراسان رضوی و روسای مراکز برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم تحرک بیش از پیش و همگرایی همه جانبه در سطح شرکت برای ورود به حوزه های جدید درآمدی اظهارداشت: طرح توسعه کسب و کار به ویژه در استان های بزرگ و مهم که ۷۵درصددرآمد شرکت مخابرات ایران را تشکیل می دهند یک ضرورت است و تمام کارکنان این مناطق از پایین ترین تا بالاترین سطوح سازمانی لازم است در حرکت و چابک سازی شرکت و سفارشی سازی خدمات بر طبق نیاز مشتری کوشا باشند.

مهندس سلطانی با بیان و تشریح شکاف بین نیازمندی ها و خواسته مشتری با امکانات فعلی مخابرات گفت: برای به روز شدن باید متحول شویم و ضمن ارائه بهترین و کاراترین خدمات به صورت شبانه روزی، به عنوان یک شرکت مشتری محور فعالیت کنیم.

وی با توصیف اینکه مجموعه مخابرات نیاز به تحول اساسی به ویژه در سطح لایه های میانی و مراکز دارد عنوان داشت: تفکر و اقدام جهادی از سوی همه بازیگران صنعت و نهادینه سازی رویکرد دانش بنیان در صنعت بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است.

مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت کسب و کار خاطرنشان کرد: هم افزایی عملیاتی با استفاده از نقش آفرینی مردم در اقتصاد فناوری اطلاعات و لحاظ نمودن سیاستگذاری های نهادهای بالادستی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در فناوری و توسعه کسب وکار به معنی واقعی کلمه می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تببین کامل نقش مهم مراکز مخابراتی به عنوان پیشخوان ارتباط با مشتریان گفت: حرکت به سوی مرکز مطلوب با رویکرد هر مرکز، یک مخابرات موجب ایجاد مراکز نوآور، کارا و اقتصادی می شود.

مهندس سلطانی با اشاره به لزوم تحول اساسی در فعالیت های بخش کسب و کار سازمانی خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش همسویی مثبت ستاد تا مراکز و بسیج تمام امکانات و انگیزه های کارکنان برای توسعه کسب و کار موجب یک دگرگونی اساسی در رضایتمدی مشتریان و شکوفایی اقتصادی شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: با مسئولیت پذیری حداکثری در شرکت و همدلی کامل در تمام ارکان آن، شاهد به وقوع پیوستن نوآوری موردانتظار در شرایط درآمدی و توسعه کسب و کار شرکت خواهیم بودو در این مسیر باید با توجه به انگیزه های تمام کارکنان، امکان رشد را برای تمام نیروهای با انگیزه از پایین ترین سطوح فراهم آوریم. 

 

کد خبر 205821

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید