جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل راه و شهرسازی فارس، یکی از معضلات اساسی شهر شیراز را کمربندی این شهر به ویژه کمربندی جنوب و غرب آن دانست و گفت: به دنبال این هستیم تا با همکاری شهرداری شیراز و اداره کل راهداری استان، این محور را برای تردد ایمن خودروها بهینه سازی کنیم.

به گزارش پیام خبر،محمود رضا طالبان افزود: به همین منظور و با هدف یک تقسیم کار، هفته گذشته به اتفاق شهردار شیراز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و پلیس راهور استان بازدیدی از این محور داشتیم.

وی ادامه داد: تلاش این مجموعه ها بر این است تا کمربندی به فضای شهری نزدیک تر باشد و با ایجاد یک فضای ایمن برای تردد خودروها، کمک شود که مردم بتوانند استفاده بهینه تری از این محور داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: فرآیند اجرایی کمربندی شمال شهر شیراز نیز با کمک شهرداری شیراز و بخش خصوصی در حال انجام است.

طالبان، طول کمربندی جنوبی شیراز را 42 کیلومتر برشمرد و افزود: 18 کیلومتر از این مسیر در محدوده قانونی شهر و 24 کیلومتر دیگر نیز در حریم شهر قرار دارد.

وی افزود: بر اساس توافقی که در ابتدای امسال با شهرداری شیراز داشتیم مقرر شد که 18 کیلومتر موجود در محدوده شهر در اختیار شهرداری و 24 کیلومتر موجود در حریم شهر نیز در اختیار دولت قرار گیرد.

 

کد خبر 209844

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید