شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شیخ در دربی رفت به دلیل مصدومیت در لیست 18 نفره سرخ پوشان قرار نگرفت و در دربی برگشت علی رغم اینکه از کمند مصدومیت رها شده بود با نظر گل محمدی از لیست پرسپولیس برای بازی با استقلا خارج شد و در بازی شب گذشته نیز نتواست سرمربی سرخ پوشان را مجاب کند تا او را به میدان بفرستد تا بدین ترتیب این مهاجم مالیایی فرصت تقابل با تیم سابق خود با لباس پرسپولیس را نداشته باشد و با توجه به جدایی احتمالی وی از پرسپولیس، این موضوع علی رغم فتح دوگانه لیگ برتر و حذفی با سرخ پوشان برای یاغی فوتبال ایران تبدیل به یک…

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش‌سه،  پرسپولیس موفق شد در یک دیدار جذاب و مهیج با نتیجه 2 بر یک استقلال را در دیدار فینال جام حذفی شکست دهد تا بعد از فتح لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی نیز شود.  

پرسپولیس که با شکست رقیب سنتی خود در شهر آورد یکصد و یکم موفق به کسب هفتمین عنوان قهرمانی خود در رقابت های جام حذفی شد، در حالی در لیست 18 نفره خود شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و سابق استقلال را در لیست 18 نفره خود داشت که این بازیکن همچون دو دربی لیگ برتر در این فصل، فرصت تقابل با تیم سابق خود را کسب نکرد و بخش زیادی از مسابقه را از پشت دروازه و در حال گرم کردن تماشا کرد.  

در تابستان سال گذشته و در فصل نقل و انتقالات دیاباته بعد از حواشی و کش و قوس های فراوان سرانجام به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق شد و لباس پرسپولیس را بر تن کرد تا یاغی جدید فوتبال ایران باشد. این در حالی بود که این مهاجم مالیایی در لیگ نوزدهم با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست و در همان فصل با 14 گل زده آقای گل رقابت های لیگ برتر شد. 

بعد از جدایی عجیب و غریب لوکادیا، گل محمدی این مهاجم مالیایی را در نوک پیکان خط حمله سرخ پوشان قرار دارد، اما مصدومیت های پی در پی او و درخشش آل کثیر رفته رفته باعث شد تا مهاجم سابق استقلالی‌ها از ترکیب سرخ پوشان کنار گذاشته شود. اگر چه مصدومیت های دیاباته اجازه نداد تا بازی های بیشتری برای پرسپولیس انجام دهد، اما وی با درخشش در بازی برابر مس کرمان و صنعت نفت آبادان 6 امتیاز مهم را برای این تیم به ارمغان آورد. 
آقای گل سابق لیگ برتر در زمان حضور در استقلال تنها در دیدار نیمه نهایی جام حذفی در شهریور 1399 فرصت حضور در دربی را داشت و یکی از پنالتی زنان آبی پوشان در این بازی بود. این مهاجم که بعد از  بازگشت به ایران امیدوار بود که بتواند در دربی حضور داشته باشد و  نقش مهمی را برای پرسپولیس ایفا کند که این امر برای وی محقق نشد. 

شیخ در دربی رفت به دلیل مصدومیت در لیست 18 نفره سرخ پوشان قرار نگرفت و در دربی برگشت علی رغم اینکه از کمند مصدومیت رها شده بود با نظر گل محمدی از لیست پرسپولیس برای بازی با استقلا خارج شد و در بازی شب گذشته نیز نتواست سرمربی سرخ پوشان را مجاب کند تا او را به میدان بفرستد تا بدین ترتیب این مهاجم مالیایی فرصت تقابل با تیم سابق خود با لباس پرسپولیس را نداشته باشد و با توجه به جدایی احتمالی وی از پرسپولیس، این موضوع علی رغم فتح دوگانه لیگ برتر و حذفی با سرخ پوشان برای یاغی فوتبال ایران تبدیل به یک حسرت شود.

 

 

کد خبر 210505

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید