شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۲۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس ضمن تاکید بر مطالبه گری رسانه ها و احصاء مشکلات اظهار داشت:رسانه ها باید طبق شاخص هایی که مشخص کنند مدیران استان را به صورت ماهیانه ارزیابی و رتبه بندی کنند و مدیرانی که ضعیف هستند تنبیه و مدیران پای کار تشویق شوند .

به گزارش پیام خبر،دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه فارس،با موضوع فارس درقله و بایدها ونبایدهای رسانه ای با تاکید بر امیدآفرینی توسط رسانه ها گفت:رسانه ها باید دستاوردها و پیشرفت‌های انجام شده را بدون بزرگ نمایی مطرح کنند تا مردم امیدوار شوند.

استاندار فارس همچنین ضمن تاکید بر مطالبه گری رسانه ها احصاء مشکلات اظهار داشت:رسانه ها باید طبق شاخص هایی که مشخص کنند مدیران استان را به صورت ماهیانه ارزیابی و رتبه بندی کنند و مدیرانی که ضعیف هستند تنبیه و مدیران پای کار تشویق شوند .

وی در رابطه با بحث خانه های تاریخی نیز گفت: مطمین باشید اجازه نمی دهم هیچ خانه تاریخی با ارزشی تخریب شود.

مقام عالی دولت در فارس در پاسخ به سوال خرنگاری در رابطه با جنجال خبری در حافظیه نیز خاطرنشان کرد: همه می دانند قوه مجریه و مقنننه از یکیدگر جدا هستند و بنده به عنوان استاندار نمیتوانم دستور دستگیری یا تعلیق معاونم را هم بدهم ؛قرار بازداشت مدیر حافظیه و تعلیق مدیر کل میراث فرهنگی ربطی به استانداری نداشت و دستور بازرپرس بود و بنده تنها خبر آن را رسانه ای کردم و وقتی با خبر شدم مدیر حافظیه بانوی فرهیخته ای هستند به فوریت پیگیر آزادی مدیریت این آرامگاه شدم.

ایمانیه با تاکید بر ساماندهی فضای مجازی نیز گفت:مخالف حرف زدن کسی نیستیم فقط در این فضا دروغ نگویند.

وی در پایان به بحث گرانی اجاره بهای مسکن اشاره کرد و افزود: در این راستا از طریق سازمان صمت،اتاق اصناف و صنف مورد نظر مقرر شد تا در قولنامه ها تنها 25 درصد افزایش اجاره بها باشد و بنگاه ها با درج پوستر پویش مهربانی در خصوص اجاره بها کمک کنند.

 

کد خبر 210754

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید