شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: تفاهم نامه‌ای در راستای کاهش فقر و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بین این اداره کل و موسسه خیریه امام علی ابن ابیطالب (ع) منعقد شد.

به گزارش خبرنگار پیام خبر از خوزستان، جمال شیبه در نشست انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: طبق احکام برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد در جهت کاهش فقروتوانمندسازی مددجویان، تفاهم نامه ای بین اداره کل کمیته امداد خوزستان و موسسه خیریه امام علی ابن ابیطالب (ع) منعقد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، با اشاره به اینکه این تفاهم نامه به ارزش ۷۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال منعقد شده است افزود: از جمله موارد این تفاهم‌نامه احداث و خرید 100 واحد مسکونی، تهیه وسایل سرمایشی و گرمایشی به ارزش ۴۴ میلیارد ریال، تهیه و اهداء پنجاه سری جهیزیه به نوعروسان به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: پرداخت ۲۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال، تامین هزینه درمان، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و تهیه مواد غذایی برای مددجویان از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

شیبه تصریح کرد: این نهاد حمایتی در نظر دارد برای خودکفایی مددجویان و کاهش فقر با دستگاه‌ها و خیران همکاری بیشتری را داشته باشند.

 

کد خبر 210762

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید