یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 رییس سازمان دانش آموزی استان فارس خبر داد:

آغاز به کار نشریه تخصصی"تنجه" در آموزش و پرورش استان فارس

 رییس سازمان دانش آموزی استان فارس در جمع مربیان جوان سازمان دانش آموزی استان فارس از آغاز به کار نشریه تخصصی تنجه (جوانه)برای اولین بار در سازمان دانش آموزی استان فارس خبر داد.

به گزارش پیام خبر،مرتضی کریمی با اشاره به ضرورت فعالیت های تبیینی جهت ارتقای بینش مربیان و دانش آموزان و ضرورت جهاد تبیین در سیستم تعلیم و تربیت از شروع به کار ماهانه تخصصی تنجه در آموزش و پرورش استان فارس خبر داد.

رییس سازمان دانش آموزی استان فارس افزود: به دنبال تهاجم فرهنگی بی سابقه استکبار جهانی در جنگ شناختی تمام عیار و هدف قرار دادن دانش آموزان در جنگ ترکیبی، شکل گیری کرسی های آزاد اندیشی ، هسته های مسئله محور و نشریات محتوایی پاسخگویی به شبهات از ضرورت های اجتناب ناپذیر است.

کریمی افزود: سازمان دانش آموزی استان فارس مبتنی بر سند راهبردی نوجوان حرم در سال تحصیلی گذشته ضمن ساماندهی گروه های دانش آموزی با رویکرد تقویت بنیان های اجتماعی، برگزاری کرسی ، مناظره و تریبون آزاد های دانش آموزی را در دستور کار قرار داد که توفیقات بسیاری در نتیجه این مهم دربرداشت.یکی از درخواست های پرتکرار دانش آموزان در برنامه های فوق شکل گیری منبعی جهت پاسخ به شبهات بود که به همین منظور پس از تشکیل جلسات نخبگانی متعدد، تشکیل ماهانه تخصصی تنجه جهت تغذیه فکری مربیان تربیتی در دستور کار قرار گرفت .

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش در امر مردمی سازی افزود: نشریه تخصصی تنجه به دنبال ترسیم بنیان فکری صحیح ویژه مربیان و دانش آموزان است که در دو سطح فعالیت خود را با برنامه زمان بندی دنبال می‌کند .موضوعاتی چون هویت دخترانه، هویت پسرانه، نماز، سواد فضای مجازی، رای اولی ها، سرفصل هایی از موضوعات در دستور کار نشریه تخصصی تنجه خواهد بود.
وی ادامه داد:ویژگی برجسته این نشریه که به صورت ماهانه در هشت برگ چاپ میشود، برقراری ارتباط با مخاطب به صورت حضوری پس از انتشار نشریه خواهد بود ، به گونه ای که کرسی های آزاداندیشی با موضوع سرفصل هر شماره ویژه مربیان و دانش آموزان شکل گرفته و با محوریت اساتید متخصص حلقات تربیتی به صورت هفتگی به گفت و گوی علمی خواهد پرداخت.اولین شماره نشریه تنجه هفته اول تیرماه ۱۴۰۲ ویژه مربیان تربیتی منتشر خواهد شد.

 

کد خبر 211514

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید