یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۶:۰۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح کیفیت و پایداری سرویس کامل نظارت تصویری مخابرات اظهارداشت: رونمایی از سرویس خدمات نظارت یکپارچه و هوشمند (هوبان)، با هدف ارائه خدمات به سازمان‌ها و مشتریان از نمادهای مهم ارزش آفرینی شرکت مخابرات در حوزه کسب و کار و تجاری سازی خدمات عمومی است.

به گزارش پیام خبر و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام افزود: سرویس نظارت تصویری هوبان مشتریان ، راه‌حل‌های نظارت تصویری تخصصی مبتنی بر فضای ابری را ارایه می دهد و مشتریان با هزینه مناسب از ویژگی‌های هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده می کنند.

مهندس بیدخام گفت: هوبان سرویس کامل نظارت تصویری مبتنی بر ابر به صورت زمانی و فاقد هرگونه هزینه پنهان برای مشتری است. مشتریان سرویس هوبان به آسانی با خرید این سرویس، محصولات و خدمات متعددی از جمله پهنای باند اختصاصی، نصب و راه‌اندازی در محل مشتری، دوربین مداربسته کنترل کیفی شده را دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: تجهیزات نظارت تصویری هوبان به صورت امانی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا این سرویس بدون خرید سخت‌افزار و زیرساخت با ضمانت پایداری سرویس و دیگر مزیت‌ها، در اختیار هموطنان قرار گیرد که نقش مهمی در قیمت مناسب این سرویس دارد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در توصیف ویژگی های مهم هوبان گفت: .این سرویس بدون احتیاج به تهیه سخت‌افزار و زیرساخت های پیچیده، شرایط سهل و آسان برای انواع مشتریان فراهم نموده به نحوی که پس از ثبت سفارش، کارشناسان تماس گرفته و بعد از مشاوره مقدماتی در حداقل زمان تجهیزات به صورت امانی، نصب و سرویس فعال می‌شود.

وی در مورد ضمانت کیفیت سرویس گفت: سرویس‌هایی هوبان حتی در صورت قطع اینترنت کشور، برقرار بوده و برای کیفیت و پایداری آن تضمین ۹۹% دارد، همچنینحفظ تصاویر ضبط شده حتی در صورت سرقت تجهیزات،استنادپذیری تصاویر برای بیمه و مراجع قانونی،تخفیفات بیمه‌ای و مخابراتی و تحلیل تصاویر توسط هوش مصنوعی از ویژگی های منحصر به فرد سرویس هوبان برای مشتریان است.

مهندس بیدخام خاطرنشان کرد: مشتریان می توانند برای اطلاع از نحوه دریافت بسته های مختلف سرویس هوبان ( نقره ای ، طلایی ، پلاتینیوم و الماس ) به سایت https://ivsaas.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند .

 

کد خبر 211642

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید