شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اولین دوره آموزش ایمنی آتش نشانی ویژه اصحاب رسانه فارس با هدف افزایش سطح آگاهی و فرهنگ ایمنی در جامعه به صورت تئوری و عملی در سایت آموزش و تاکتیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز واقع در شهرک والفجر برگزار شد.

به گزارش پیام خبر،اولین دوره آموزش ایمنی آتش نشانی ویژه اصحاب رسانه فارس با هدف افزایش سطح آگاهی و فرهنگ ایمنی در جامعه به صورت تئوری و عملی در سایت آموزش و تاکتیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز واقع در شهرک والفجر برگزار شد.

دوره مقدماتی آموزش ایمنی آتش نشانی با اهداف فوق با حضور جمعی از اهالی رسانه های استان فارس با سرفصل های آشنایی با انواع حوادث، تئوری حریق، نحوه استفاده از انواع خاموش کننده آتش نشانی و انواع روش های اطفاء حریق با تدریس هادی عیدی پور ریاست سازمان و همچنین مربیان حوزه آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برگزار شد.

با همت و تلاش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، تاکنون آموزش‌های متعدد و مستمر برای شهروندان در موضوعات مختلف برگزار شده و همچنین تا پایان سال جاری با توجه به پویش های فصلی برنامه ریزی شده این آموزش ها ادامه خواهد داشت.

در صورت نیاز و هنگام بحران می‌توان از افراد آموزش دیده و آتش نشانان داوطلب در موضوع ایمنی و آتش‌نشانی برای کلانشهر شیراز کمک گرفت. اقشار مختلف و فعال جامعه و شهروندان با آموزش و ارتقای سطح فرهنگ و ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی با داشتن اطلاعات لازم در لحظات اولیه آتش‌سوزی اقدامات اولیه مؤثری را خواهند داشت و از بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری می‌شود.

 

کد خبر 211694

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید