شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۴
زمان مطالعه: 6 دقیقه
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس صبح دوشنبه با حضور در سازمان لیگ فوتبال قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد. پیش از این او دو بار نوتیس فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس داده بود اما برای فسخ قرارداد باید به سازمان لیگ مراجعه می‌کرد تا این کار نهایی شود که او این کار را انجام داد.

به گزارش پیام خبر به نقل از ایسنا، بازیکنان تیم‌ملی واترپلوی ایران پس از آنکه در دوره قبل بازی‌های آسیایی جاکارتا با چیروی صربستانی موفق شدند به مدال برنز دست یابند، این‌بار با سرمربی ایرانی رویای حضور در فینال بازی‌های آسیایی را در سر می‌پرورانند. اردوی تیم‌ملی واترپلوی ایران این روزها سخت‌تر و پرفشار تر از همیشه دنبال می‌شود و بازیکنان تیم‌ملی در کوران دوران آماده‌سازی هستند. روزانه هفت تا هشت ساعت تمرین می‌کنند؛ از بدنسازی گرفته تا تمرین در استخرهای روباز و سربسته. در این دوره خبری از چیریچ صربستانی نیست و پس از آنکه هشت بازیکن ملی‌پوشی که در دوره قبل بازی‌های آسیایی موفق شدند به مدال برنز دست یابند از همراهی تیم‌ملی انصراف دادند، چهار بازیکن به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند و در کنار سایرین تمرینات خود را دنبال می‌کنند. همچنین قرار است یک مربی صربستانی نیز به کادر فنی تیم‌ملی اضافه شود و کمک حال کادر ایرانی تیم‌ملی باشد.

بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس صبح دوشنبه با حضور در سازمان لیگ فوتبال قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد. پیش از این او دو بار نوتیس فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس داده بود اما برای فسخ قرارداد باید به سازمان لیگ مراجعه می‌کرد تا این کار نهایی شود که او این کار را انجام داد.

یک هوادار متمول به دنبال استقلالی کردن بیرانوند

دروازه‌بان‌ تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد. در هفته‌های اخیر که علیرضا بیرانوند مشکلاتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و این موضوعات عملا حل نشد، مدیران باشگاه استقلال به بیرانوند یک پیشنهاد نجومی دادند تا او را به خدمت بگیرند. نکته جالب در این میان این است که عصر روز شنبه بعد از جلسه درویش و بیرانوند، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد او در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد اما بیرانوند که همچنان پرونده مشکلاتش با پرسپولیس را باز می‌دید، بعد از جلسه با درویش به دیدار حجت کریمی رفت و مذاکرات جدی برای پیوستن به استقلال انجام داد.

شکایت سپاهان از استقلال رد شد

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت سپاهان از استقلال در پرونده محمد محبی را رد کرد. با توجه به شکایت امید سینگ از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷۳ میلیون و ۹۶۴ هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد. در پرونده شکایت رضا علیاری از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۸ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد. در پی شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد محمد محبی، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان حکم به بی‌حقی صادر کرد.

فرار عجیب مدیرعامل پرسپولیس!

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) خارج از ساختمان این باشگاه برگزار شد و پس از پایان این جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شکلی عجیب از این جلسه خارج شد. او در حالی که کتش را روی خودش کشیده بود با ماشین شخصی‌اش از محل این جلسه خارج شد! جلسه هیات مدیره پرسپولیس با حضور یحیی گل‌محمدی پس از آن برگزار شد که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با سرخ‌پوشان فسخ کرد و خبر مذاکره‌اش با استقلال مخابره شد.

واکنش‌ها به احتمال پیوستن بیرانوند به استقلال

شائبه‌های مطرح شده درباره پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.  پس از آن که دیروز (یکشنبه) ۱۱ تیر ۱۴۰۲ خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با حجت کریمی حاشیه‌ساز شد، امروز (دوشنبه) خبر فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس باعث شد که با جدی‌تر شدن این شائبه، بازیکنان قهرمان فصل گذشته لیگ نیز نسبت به این خبر واکنش نشان دهند.

نتیجه جلسه هیات مدیره خوب نبود

سرمربی پرسپولیس معتقد است جلسه فوری هیات مدیره این باشگاه نتایج خوبی نداشته است. پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، هیات مدیره این باشگاه با حضور یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم تشکیل جلسه‌ای فوری داد. گل‌محمدی پس از پایان این جلسه به خبرنگاران گفت: «باشگاه مشکلات زیادی دارد و در این جلسه هم به نتایج خوبی نرسیدیم.» وی درباره ماندنش در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: سعی داریم مشکلات را حل کنیم.

رامین رضاییان در سپاهان ماندنی شد

مدافع سپاهان اعلام کرد که در فصل جدید در این تیم باقی می‌ماند. رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته سپاهان که صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از جمع شاگردان مورایس به گوش می‌رسید با انتشار پستی اعلام کرد که در فصل جدید هم در جمع سپاهانی‌ها باقی می‌ماند. او نوشت: «در سالی که گذشت با جان و دلم برای تیم خوب سپاهان بازی کردم و امیدوارم امسال هم بتوانم دل شما عزیزان را شاد کنم.»

جزییات مجادله گل‌محمدی با درویش در جلسه هیات مدیره

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به بحث و جدال لفظی میان سرمربی و مدیرعامل باشگاه کشیده شد. جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، صبح امروز (دوشنبه) بعد از فسخ قرارداد بیرانوند در ساختمان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد و در پایان این جلسه رضا درویش با پنهان شدن در خودرو جلسه را ترک کرد تا پاسخگوی سوالات خبرگاران نباشد. یحیی گل‌محمدی هم پس از خروج از جلسه تنها به یک جمله اکتفا کرد و گفت که «جلسه خوبی نبود.» حالا یک منبع مطلع در این جلسه جزییاتی در اختیار ایسنا قرار داده که نشان می‌دهد اختلاف زیادی میان گل‌محمدی و درویش شکل گرفته است.

 

کد خبر 212157

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید