یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۶:۳۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شب گذشته و پس از منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در استقلال، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها، از سمت خود استعفا داد. او با انتشار متن طولانی در رسانه رسمی باشگاه، اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی و دخالت‌های سازمان خصوصی‌سازی، این تصمیم را گرفته است.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، شب گذشته و پس از منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در استقلال، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها، از سمت خود استعفا داد. او با انتشار متن طولانی در رسانه رسمی باشگاه، اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی و دخالت‌های سازمان خصوصی‌سازی، این تصمیم را گرفته است.

حالا نیز وزارت ورزش و جوانان پس از استعفای رسانه‌ای سرپرست استقلال، با کنایه به سازمان خصوصی‌سازی، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در مطلبی که به نقل از محسن معتمدکیا، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش منتشر شده، آمده است:

شب گذشته پیش از ساعت ٢٣ از طریق رسانه‌ها در جریان استعفای سرپرست باشگاه استقلال قرار گرفتیم، اما اکنون بعد از گذشت ١۶ ساعت از این استعفای رسانه‌ای (تا انتشار این مصاحبه)، هنوز استعفای کتبی و رسمی حجت کریمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.

فرایند رسمی اعلام استعفا و پس از آن بررسی و تصمیم‌گیری درباره استعفا و انتخاب فرد جدید، مشخص است. ابتدا باید استعفا رسمی شود و پس از آن با بررسی استعفا و موافقت احتمالی و اخذ استعلام‌های مربوطه از دستگاه‌های ذی‌صلاح، سرپرست جدید مشخص شود اما برخی افراد غیرورزشی که خارج از حوزه ورزش حضور دارند از سر دلسوزی به‌دنبال انتخاب شبانه یا برگزاری جلسه هیات مدیره پیش از دریافت استعفای رسمی بودند که وزارت ورزش و جوانان در این جلسه شرکت نکرد و مطلع نیستیم این جلسه تشکیل شده است یا خیر!

اما چون ورزش موضوعی تخصصی است، این کار باید با حضور متخصصان ورزشی انجام شود. انتخاب شبانه و عجولانه سرپرست جدید باشگاه استقلال یا تصمیم‌گیری درباره این موضوع در جلسه صبحگاهی و بدون انجام کار کارشناسی دقیق و اخذ استعلام‌های لازم و معمول، می‌توانست جفایی دیگر در حق این باشگاه باشد.

بر اساس این دستور، ارکان باشگاه استقلال از جمله هیات مدیره، معاونین و سایر افراد مسئول در باشگاه وظیفه دارند نسبت به رفع دل نگرانی هواداران و انجام وظایف اقدام شبانه‌روزی کنند و هیچ عذر، بهانه‌ و ترک فعلی در این ارتباط پذیرفتنی نیست.

حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، سرمربی جدید تیم استقلال نیازمند کمک و همراهی کامل کادر مدیریتی باشگاه است و استعفای رسانه‌ای سرپرست استقلال، نباید عذری برای ارکان این باشگاه در راه انجام وظیفه و حمایت از سرمربی و تکمیل بازیکنان در فصل نقل و انتقالات ایجاد کند.

باید تاکید کنم استعفای رسمی حجت کریمی هنوز ارسال نشده، اما با استعفای رسمی او، این موضوع بدون فوت وقت و انجام کار کارشناسی دقیق انجام خواهد شد. اما تا آن زمان ارکان باشگاه استقلال از جمله هیات مدیره وظیفه دارند نسبت به تکالیف و وظایف خود در فصل نقل و انتقالات عمل کنند و نباید استقلال را تنها بگذارند.

 

 

کد خبر 212300

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید