شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ۲۳:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها از علاقه باشگاه پرسپولیس به عبدالرزاق حمدالله خبر دادند. مهاجمی که فصل قبل آقای گل عربستان شد و نقش مهمی در قهرمانی الاتحاد آن هم پس از 14 سال داشت ولی با آمدن کریم بنزما، جایگاه متزلزلی در انتظار اوست.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها از علاقه باشگاه پرسپولیس به عبدالرزاق حمدالله خبر دادند. مهاجمی که فصل قبل آقای گل عربستان شد و نقش مهمی در قهرمانی الاتحاد آن هم پس از 14 سال داشت ولی با آمدن کریم بنزما، جایگاه متزلزلی در انتظار اوست.

با این حال، این بازیکن پس از اتمام تعطیلات تابستانی، برای نخستین بار به تمرینات الاتحاد اضافه شد و در همین خصوص، رسانه سعودی اسپورت با تیتر "حمدالله به اختلافات پایان می‌دهد و سرنوشت خود را با الاتحاد حل می‌کند"، از ماندن این بازیکن در تیم نونو اسپریتو سانتو خبر داده است.

سعودی اسپورت نوشته است: حمدالله تا تابستان 2025 با الاتحاد قرارداد دارد و پس از امضای قرارداد با کریم بنزما، ابهاماتی درخصوص آینده این بازیکن به وجود آمد زیرا گزارش‌هایی مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن منتشر شد درحالی‌که برخی گزارش‌های دیگر حاکی از ادامه کار با قهرمان عربستان بوده است.

حمدالله امروز با انتشار تصاویری از حضور خود در اردوگاه الطائق در شهر طائف عربستان، بر ادامه حضور در الاتحاد تاکید کرد. جایی که این بازیکن در پست اینستاگرامی خود نوشت: یک فصل جدید (2023 – 2024) به نام خدا. ما به خدا توکل داریم.

1897391
1897392

حضور حمدالله در کنار خریدهای بزرگ و جهانی الاتحاد یعنی بنزما، کانته و جوتا، به جنجال‌های خروج او پایان داد و روی تداوم حضور او به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم تاکید کرد. بخصوص اینکه قهرمان عربستان فصل بعد باید در 6 تورنمنت مختلف حضور پیدا کند.

تیم نونو اسپریتو سانتو فصل شلوغی را در پیش دارد، چرا که آنها ابتدا باید در جام باشگاه‌های عربی شرکت کنند. سپس لیگ عربستان آغاز خواهد شد که طبیعتا جام حذفی و سوپرجام چهار جانبه نیز در پیش است. دو تورنمنت بین المللی لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاه‌ها نیز پیش‌روی الاتحاد است و همین مسئله سبب شده سرمربی پرتغالی علاقه‌ای به جدایی حمدالله نداشته باشد.

 

 

کد خبر 212675

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید