یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ۲۱:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شب گذشته در مصاحبه با خبرنگاران، روایت یک اتفاق عجیب توسط جواد نکونام تعجب خبرنگاران و در ادامه دنبال کنندگان فوتبال ایران را در پی داشت.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، شب گذشته در مصاحبه با خبرنگاران، روایت یک اتفاق عجیب توسط جواد نکونام تعجب خبرنگاران و در ادامه دنبال کنندگان فوتبال ایران را در پی داشت.

سرمربی آبی‌ها در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شد قراردادش با باشگاه استقلال از ساختمان باشگاه خارج شده و دیگر در دفتر مدیرعامل نیست.

این موضوع در مصاحبه امروز علی خطیر، مدیرعامل جدید استقلال، با رسانه رسمی این باشگاه تایید شد تا شاهد یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ممکن در باشگاه استقلال باشیم.

خطیر در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه در این باره گفت: "از روزی که وارد باشگاه شدم قرارداد سرمربی تیم را ندیده‌ام، نکونام درست گفته، روزی که خواستار قراردادها شدم متوجه شدم قرارداد سرمربی تیم و یکی دو بازیکن دیگر در باشگاه وجود ندارد. وقتی از مسئول مربوطه پیگیری کردم گفتند قراردادها نیست. من نه می‌دانم عدد و رقم قرارداد نکونام چقدر است و نه از مفاد آن اطلاع دارم. گزارش این موضوع را هم آماده کردم تا به هیئت مدیره محترم ارائه کنم."

 

 

کد خبر 212781

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید