یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس در حاشیه هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان، اشتغال به کارهای تخصصی و فنی را از نکات قابل توجه عنوان کرد و گفت: با جذب جوانان به محیط های کاری تخصصی و متناسب با رشته تحصیلی قطعا شاهد ایجاد رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان خواهیم بود.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمدهادی ایمانیه صبح امروز، با حضور در مسجد دانشگاه شیراز، در قالب هفتمین میزخدمت با۶۳ نفر از دانشجویان ملاقات و نسبت به حل مشکلات و مسائل ایشان دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار فارس در حاشیه این میزخدمت به بیان عمده‌ترین مشکلات جوانان پرداخت و گفت: در این ملاقات، عمده مشکل دانشجویان اشتغال و وام بود؛ البته به جوانان توصیه می‌کنم که تمرکز خود را از کار دفتری‌ به کارهایی که منجر به تولید و رونق اقتصادی استان می شود، معطوف کنند.

دکتر ایمانیه به ظرفیت های مناسب و مستعد بازار کار استان مبنی بر ورود جوانان به عرصه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر زمینه فراهم است و امیدواریم اشتغال دانشجویان در حوزه‌های مختلف صنایع، معادن مجتمع‌های کشاورزی و گردشگری متناسب با رشته‌های آنها صورت پذیرد.

وی با تاکید بر ضرورت جذب نیروی کار در حوزه های تخصصی و فنی، گفت: دانشجویان باید با تلاش متناسب با رشته‌های تحصیلی مشغول به کار شوند.

استاندار فارس از به نتیجه رسیده بیش از ۷۰ درصد کارها در میزخدمت های دانشجویان و جوانان خبر داد و گفت: به جوانان توصیه می‌کنم با امید ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند، بدون شک خداوند به زندگی آنها برکت می‌دهد و رزق و روزی شان می‌رسد؛ نگران مشکلات معیشتی پس از ازدواج نباشند؛ من شاهد وضعیت زندگی جوانانی بودم که بعد از ازدواج راه معیشتشان بیشتر باز شده است.

 

کد خبر 213196

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید