شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پرداخت قسط ۲۰۰ هزار یورویی طلب رادو در بطن نقل و انتقالات تابستانی مشکل بزرگی برای پرسپولیس بود که این باشگاه با تامین منابع نسبت به پرداخت طلب او اقدام کرد اما گفته می‌شد که حدود ۴۰ هزار یورو به حساب او ننشسته است و امکان دارد با شکایت این گلر کروات همراه شود.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، پرداخت قسط ۲۰۰ هزار یورویی طلب رادو در بطن نقل و انتقالات تابستانی مشکل بزرگی برای پرسپولیس بود که این باشگاه با تامین منابع نسبت به پرداخت طلب او اقدام کرد اما گفته می‌شد که حدود ۴۰ هزار یورو به حساب او ننشسته است و امکان دارد با شکایت این گلر کروات همراه شود.

با توجه به اظهارات بوژیدار رادوشویچ، این باشگاه در اطلاعیه‌ای نوشت: باوجود مشکلاتی که برای تامین اعتبار مالی لازم وجود داشت و همچنین محدودیت‌های موجود برای نقل و انتقالات مالی، باشگاه پرسپولیس در راستای اجرای تعهدات خود در قالب توافق‌نامه با بوژیدار رادوشویچ، قسط سوم به میزان ۲۰۰ هزار یورو را در موعد مقرر و در چهار بخش به شماره حساب اعلامی واریز کرده است.

این مبالغ مرحله به مرحله وارد حساب شده است. طبق آخرین اطلاع از سوی وکیل این بازیکن، ورود ۱۶۴ هزار و ۱۶۰ یورو را به حساب را تایید کرده‌اند. با ارسال مدارک پرداخت، اطمینان لازم به طرف مقابل داده شده است که باشگاه به توافق خود متعهد بود و اقدام لازم را انجام داده است.

مبلغ ۳۵ هزار و ۸۴۰ یورو باقی‌مانده معادل یکی از چهار پرداخت انجام شده است که سند پرداخت آن در اختیار باشگاه قرار دارد و به رویت طرف مقابل هم رسیده است. از این جهت تردید و ابهامی وجود ندارد. در این ارتباط پیگیری‌های جدیدی داشتیم و از طرف مبدا پرداخت هم اطمینان داده شد مشکلی وجود ندارد. با توجه به قرار داشتن در روزهای شنبه و یک‌شنبه، نماینده باشگاه در اروپا، اقدام لازم را انجام خواهد داد. در این ارتباط به باشگاه اعلام شد؛ رسید نشستن پول در حساب اعلامی، تا روز دوشنبه در اختیار باشگاه خواهد بود که متعاقبا نتیجه به اطلاع وکیل بازیکن و هواداران خواهد رسید.

در این ارتباط، همچنین یادآوری می‌کنیم؛ پرداخت مبلغ از سوی باشگاه، در زمان مقرر صورت گرفت ولی فرایند انتقال در خود سیستم بانکی، زمان‌بر شد.

 

 

کد خبر 213274

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید