شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

خدمت رسانی به بیش از 40 هزار بیمار در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مراجعه بیش از 40 هزار بیمار در تاسوعا و عاشورا به بیمارستان های دولتی فارس خبر داد.

به گزارش پیام خبر، دکتر مهرداد شریفی با بیان اینکه تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت کامل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در حال ارایه خدمات درمانی به بیماران بوده اند، گفت: در دو روز گذشته، بیش از 40 هزار بیمار به مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه و خدمات موردنیاز را دریافت کرده اند.

او با قدردانی از کارکنان سلامت فارس برای ارایه تمامی خدمات موردنیاز بیماران افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، بیش از ۷۰۰ مورد عمل جراحی اورژانس و الکتیو در بیمارستان های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

پاسخگویی مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC به بیش از چهار هزار تماس مردمی در روزهای تاسوعا و عاشورا، از دیگر خدمات انجام شده در 48 ساعت گذشته بود که معاون درمان دانشگاه به آن اشاره کرد و از تلاش های پزشکان و کارشناسان این مرکز به پاس خدمات شبانه روزی و بی وقفه آنان قدردانی کرد.

دکتر شریفی با بیان اینکه بر اساس آمارها، روزانه به طور متوسط به 100 درخواست پذیرش بیمار در این مرکز رسیدگی می ‌شود، اضافه کرد: مردم می ‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان ‌ها به سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه و در صورت حل نشدن موضوع، با مرکز پایش مراقبت ‌های درمانی به شماره ۱۸۱۹ تماس بگیرند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مرکز در هر نوبت کاری، یک پزشک، پنج پرستار و یک ماما به طور شبانه روزی فعالیت دارند و کارشناسان در هر نوبت کاری به صورت مقیم حضور داشته و تمامی وظایف این مرکز را پیگیری و بررسی می ‌کنند.

 

کد خبر 213690

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید