شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه بسیاری اخبار کذبی را برای AFC می فرستادند. بعضی‌ها یادشان می‌رود که ما هر مشکلی با هم داشته باشیم، ایرانی هستیم و نباید مشکلات شخصی را بزرگ و به اغیار منعکس کنیم. مسائل و مشکلات زیادی برای ما درست کرده بودند و حتی بدهی ما به یک مربی خارجی که فوت کرده بود را بزرگ کردند. ما هم باید می‌گشتیم تا وکیل او را پیدا کنیم تا بتوانیم آن را تسویه کنیم. خدا کمک کرد و به کمک دعای هواداران و تلاش پرسنل توانستیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

به گزارش پیام خبر به نقل از ایسنا، رضا درویش، در حاشیه مراسم اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری اظهار کرد: این مجوز ماحصل زحمات یک گروه بود و همه اعضای باشگاه تلاش‌های شبانه‌روزی داشتند. از همکاری فدراسیون در این امر ممنون هستم که با ما همراه بودند. توانستیم مشکلاتی را که در گذشته داشتیم حل و مجوز حرفه‌ای‌ را کسب کنیم تا در آسیا حضور مقتدرانه‌ای را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه بسیاری اخبار کذبی را برای AFC می فرستادند. بعضی‌ها یادشان می‌رود که ما هر مشکلی با هم داشته باشیم، ایرانی هستیم و نباید مشکلات شخصی را بزرگ و به اغیار منعکس کنیم. مسائل و مشکلات زیادی برای ما درست کرده بودند و حتی بدهی ما به یک مربی خارجی که فوت کرده بود را بزرگ کردند. ما هم باید می‌گشتیم تا وکیل او را پیدا کنیم تا بتوانیم آن را تسویه کنیم. خدا کمک کرد و به کمک دعای هواداران و تلاش پرسنل توانستیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

درویش در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص رعایت سقف بودجه و همچنین پرداخت ارقام زیرمیزی بیان کرد: من فکر می‌کنم به جز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که سهامشان عرضه شده است و مجبورند برای هر گونه تراکنش مالی در کدال بورس بارگذاری شود و مثل آکواریوم، تمام فعالیت‌هایش نهان و عریان است، باشگاه‌های دیگر به این شفافی نیستند. ما مجبوریم حتی یک ریال هزینه را منعکس کنیم. ما نه شرکت زیرمجموعه و نه هولدینگی داریم که بتوانیم قراردادهای هواداری با این شرکت‌ها ببندیم و این کار را برای استقلال و پرسپولیس سخت می‌کند. من معتقدم اگر رعایت شود، هیچ تیمی مثل پرسپولیس و استقلال از آن سود نبرد. تیم‌های دیگر با ۲۰ درصد افزون بر پیشنهادهای ما، خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان هستند. تعادل قیمت اگر وجود داشته باشد، ما یقینا از این موضوع سود می‌بریم.

او در پاسخ به این سوال که یک اپراتور تلفن همراه که با پرسپولیس قرارداد داشته، خواهان بستن قرارداد با استقلال بوده اما او مخالفت کرده است، توضیح داد: من اولین بار است که این را می‌شنوم و نمی‌توانم برای اپراتور خط مشی تعیین کنم. این صحبت‌ها بیشتر در فضای مجازی است. اتفاقا من از اپراتوری که سال قبل با ما قرارداد بست و قرارداد خوبی هم امضا شد، پرسیدم و آن‌ها گفتند که ما اصلا چنین بودجه‌ای نداریم که بخواهیم با دو باشگاه قرارداد امضا کنیم و اسپانسر تیم دیگری شویم.

 

کد خبر 213748

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید