یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا در روزهای آتی خبر داد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش و گرفتن موافقت های اولیه در سنوات پیشین در خصوص راه اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا اظهار داشت: این ناحیه با توجه به فراهم بودن شرایط، به زودی در صدرا ایجاد خواهد شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامd افزود: شهر جدید صدرا با حدود 200هزار نفر جمعیت مستحق داشتن یک ناحیه مستقل آموزش و پرورش بود که با پیگیری های انجام شده، به فضل خدا این مهم محقق شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: با استقرار ناحیه مستقل آموزش و پرورش در صدرا علاوه بر اینکه مراجعات مردمی به نواحی شیراز کم خواهد شد، ساز و کار آموزشی بهتری نیز در صدرا مشاهده خواهیم کرد و به نوعی کاستی های آموزشی این شهر به لحاظ فضای آموزشی، کمبود معلم و... به حداقل خواهد رسید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: پیش بینی ها برای استقرار نیروها با ایجاد یک مکان مناسب در صدرا انجام شده که جا دارد همین جا از زحمات مدیر سابق ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز که همکاری بسیار خوبی در این موضوع داشت، تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان نیز گفت: صدرا می تواند یکی از بهترین شهرهای ایران باشد اما لازمه آن ایجاد زیرساخت ها در این شهر است که یکی از آنها ایجاد یک ناحیه مستقل آموزش و پرورش بود و در ادامه نیز باید برای استقرار دیگر امکانات نیز تلاش کنیم که موضوع مهم شهرستان شدن این شهر نیز در حل پیگیری است.

 

کد خبر 214028

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید