یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فردا هجدهم مردادماه کارمندان دارای بیماری های پرخطر و زمینه ای دور کار شدند و ادارات ساعت ۱۲ تعطیل می شوند.

به گزارش پیام خبر از اراک، فردا ۱۸ مرداد ضمن دورکاری افراد با بیماری زمینه ای و تعطیلی ساعت ۱۲، کلاس های موسسات و آموزشگاه ها تعطیل شدند و فعالیت کارگاه های منشا گردوخاک ممنوع است.

کارگروه اضطرار پدیده گردوغبار استان مرکزی ضمن درخواست از مردم جهت کاهش تردد در فضاهای باز، ساعت پایان کار ادارات و بانک های استان مرکزی را تا ساعت ۱۲ ظهر اعلام کرد.

برای فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه کارمندان و پرسنل دستگاه های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی و... هستند و همچنین کلیه مادران باردار به صورت دورکاری اعلام می گردند و این پرسنل با هماهنگی مدیر خود، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند. درخواست می شود اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری لازم را با نیروهای خود داشته باشند.

کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه های اوقات فراغت تابستانی، فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه، تعطیل خواهد بود و پیشنهاد می گردد این کلاسها به صورت مجازی برقرار شود.

توصیه می گردد از ورزش در فضاهای باز اجتناب شود و کلیه زمین های ورزشی روباز تعطیل اعلام می شود.

فعالیت کلیه معادن و کارگاه های عمرانی منشا گرد و خاک در سطح استان ممنوع می باشد و مردم استان در صورت مشاهده تخلفات به فرمانداری ها، صمت و محیط زیست گزارش نمایند. 

 

کد خبر 214292

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید