یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان فارس گفت: این نهاد در چهار ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت ۳۹۵ فقره تسهیلات به واجدین شرایط از طریق سپرده های ویژه شده است.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی، گفت: این نهاد در چهار ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت ۳۹۵ فقره تسهیلات به واجدین شرایط از طریق سپرده های ویژه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان فارس در ادامه افزود: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه های امداد بوده است و در این مقوله در ۴ ماهه امسال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است ۲۸۲ فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار ۸۱ میلیارد و ۲۳۶ میلیارد ریال به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.

موصلی یاداور شد: علاوه بر موارد مذکور ۳ هزار و ۱۴۳ فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، ۳۰۱ فقره در سرفصل اشتغال، ۲۸ فقره در سرفصل درمان و ۹۴ فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتباری بیش از ۶۲۲ میلیارد ریال از محل صندوق امداد ولایت به واجدین، ارائه شده است.

مدیرکل امداد فارس در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع و در ۴ ماهه امسال تعداد ۴ هزار و ۲۴۳ فقره تسهیلات در سرفصل های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر ۷۶۱ میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

 

کد خبر 215078

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید