شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ازدستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس کمتراز48ساعت دراین شهرستان خبرداد. 

به گزارش پیام خبر،سرهنگ فرشید زینلی، درتشریح این خبرگفت: دو روز پیش (28مرداد) فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر رابا سلاح کلت کمری به قتل رسانده ومتواری گردید که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت. 
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، ازنخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت دردستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفته واقدامات فنی گسترده ای به منظورشناسایی محل اختفای وی آغازشد. 
این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام کمتراز 48ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را دریکی از روستاهای این شهرستان دستگیر ویک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه 12تیر نیز کشف کردند. 
سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیر شده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است خاطرنشان کرد: این قاتل 26ساله به قتل جوان 26ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادروخواهر زن برادرش 26و24ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد که دراین راستا متهم برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی قرارگیرد.

 

کد خبر 215094

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید