یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سفر دو روزه خود به فارس از مرکز فرهنگی هنری سروستان و مرکز ثابت و کتابخانه سیار روستایی فسا بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد مربیان و مشکلات ایشان قرار گرفت.

به گزارش پیام خبر، فرهاد فلاح ضمن ابراز خورسندی از عملکرد مناسب مرکز سروستان، بر افزایش تعداد کلاس های رایگان پایه در مراکز، ضرورت عضویت در کانون به عنوان پیش شرط ثبت نام در کلاس های فرهنگی هنری و تقویت کتابخانه های پستی تاکید کرد و یکی از ماموریت‌های کانون جهت اعتلای فعالیت‌های کانون، جذب استعداد‌های ویژه و تمرکز بر امر استعداد‌یابی مخاطبین، عنوان کرد. در ادامه فلاح طی بازدید از فضای فرهنگی آموزشی مرکز، معرفی و نمایش ویژه کتب جدیدی که اخیراً به مراکز کانون ارسال شده را یکی از به عنوان نقطه قوت مراکز برشمرد.

پوشش حداکثری خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی شهرستان فسا
در ادامه بازدید معاون فرهنگی کانون کشور به فسا رفت و ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه همکاران و مربیان مراکز فسا، بر پوشش حداکثری در زمینه ارائه خدمات به روستاهای شهرستان تاکید کرد. 
فلاح شناسایی اعضای نوجوان توانمند به عنوان نماینده اعضای مرکز با هدف گسترش فعالیت‌های کانون در مدارس در قالب طرح کانون مدرسه را مهم دانست و این موضوع را یکی از رسالت‌های فعلی کانون برشمرد.
علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز به وجود ظرفیت بالای سرمایه نخبگانی در سطح شهرستان فسا اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از این فرصت، تعداد مراکز و همچنین خدمات کانون در این شهرستان را گسترش داد.
در ادامه برنامه، فلاح با همراهی مربی کتابخانه سیار روستایی فسا، به روستای ابوذر آباد از توابع زاهدشهر فسا رفت و در برنامه با حضور اعضای کتابخانه و کودکان روستا همراه و به آنان هدایایی را اهدا کرد. اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی و ساخت کاردستی توسط کودکان، زینت‌بخش این بازدید بود.

 

کد خبر 215119

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید