شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است سپاهان و تراکتور رقبای پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند و استقلال را در شرایط فعلی جزئی از کورس قهرمانی ندانست.

به گزارش پیام خبر، ابراهیم اسدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که پرسپولیس در دو دیدار اخیر خود بازی رونده و شناوری داشت، اظهار کرد: پرسپولیس با بردی که برابر آلومینیوم و تراکتور داشت، نشان داد که بازی رونده و شناوری دارد و بازیکنان با آگاهی و تجربه بالایی که دارند به راحتی در زمین پاس می‌دادند و همدیگر را پیدا می‌کردند.

وی با اشاره به عملکرد خوب بیرانوند در این دو دیدار گفت: بیرانوند در این دو دیدار با تجربه و اعتماد به نفس بالایی که داشت شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم زد و سبب شد بازیکنان با کار دفاعی خوب تراکتور را شکست دهند و تک گل این بازی را با خطایی که دروازه‌بان تراکتور انجام داد به ثمر برسانند.

ضعف پرسپولیس در دو هفته نخست لیگ برتر

بازیکن سابق پرسپولیس یکی از نقاط ضعف پرسپولیس را در خط حمله عنوان کرد و افزود: یکی از ضعف‌های پرسپولیس در نوک حمله و پست فوروارد است اگر در این دو بخش بازیکنان خوب، توانمند و باتکنیکی داشته باشد، در ادامه لیگ با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد و شرایط خوبی برای پرسپولیس رقم خواهد خورد. در سایر پست‌ها شرایط پرسپولیس راضی کننده است؛ به خصوص هافبک‌های دفاعی و نفوذی پرسپولیس خوب کار می‌کنند.

پرسپولیس کار سختی مقابل ذوب آهن ندارد

وی افزود: فکر نمی‌کنم بازی بعد پرسپولیس با ذوب آهن سخت باشد و تا ۹۵ درصد پرسپولیس برنده این دیدار خواهد بود. سیستم پرسپولیس نفوذی و تهاجمی است و با آنالیزورهایی که داریم، سعی می‌کنند نواقص را برطرف کنند و بهترین شرایط را در لیگ داشته باشند.

سپاهان و تراکتور رقبای اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که حریف اصلی تیم پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کدام تیم‌ها خواهد بود؟ تصریح کرد: سپاهان و تراکتور حریفان اصلی پرسپولیس در مسیر قهرمانی خواهند بود.

اسدی اظهار کرد: در گذشته تا هفته پنجم یا ششم جایگاه تیم‌ها در لیگ مشخص نبود اما الان چون تیم‌ها از ابتدای شروع فصل تهاجمی بازی می‌کنند و تعداد گل‌ها در ابتدای فصل بیشتر شده است، وضعیت تیم‌ها از نظر جایگاه قهرمانی مشخص است.

وی در پایان با بیان این که هر زمان فوتبال به مرحله دوم جام جهانی راه پیدا کند می توانیم عنوان کنیم که فوتبال در مسیر حرفه‌ای قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌های تهرانی را به دلیل نداشتن زیرساخت از دست دادیم. چرا باید در استادیوم آزادی بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود و نتوانیم از حضور تماشاگران استفاده بهینه‌ای داشته باشیم؟

 

کد خبر 215241

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید