یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
النصر در فکر امضای قرار داد با رافینیا، وینگر بارسلونا، است.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، شاید فرانک کیسیه تنها بازیکن بارسلونا نباشد که در تابستان امسال راهی عربستان سعودی می شود. به گفته جانلوئیجی لونگاری، روزنامه نگار اسپورت ایتالیا، النصر به شدت علاقه مند است رافینیا را به خدمت بگیرد. در حالی که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی این تیم که کریستیانو رونالدو، مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه و آیمریک لاپورته را در میان رده های خود قرار دهد، وجود نداشته است، تماس های اولیه با این بازیکن برقرار شده است.

وینگر برزیلی آشکارا تاکید کرده است که هیچ چیز و هیچ کس او را از دنبال کردن رویای موفقیتش در بارسلونا باز نمی دارد. حالا باید دید که آیا علاقه النصر برنامه های او را تغییر می دهد یا خیر، اما فعلا همه نشانه ها حاکی از تعهد کامل او برای پوشیدن پیراهن آبی و اناری است.

چند رسانه سعودی هم می‌گویند که النصر نیم نگاهی هم به وضعیت آنتوان گریزمان دارد. تیمی که توسط لوئیس کاسترو مدیریت می شود، این بازیکنان برزیلی و فرانسوی را به عنوان جانشینی برای اندرسون تالیسکا در نظر می گیرد که آینده اش نامشخص است. بعید به نظر می رسد در آینده نزدیک هیچ یک از این دو بازیکن از فوتبال اروپا جدا شوند. با این حال، اگر در ماه‌های اخیر یک چیز را آموخته‌ باشیم این است که هرگز هیچ سناریویی را رد نکنیم به خصوص زمانی که پای پول از عربستان صعودی در میان باشد.

 

کد خبر 215416

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید