یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۴۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همزمان با سومین روز از هفته دولت و در قالب شصت و چهارمین سفر شهرستانی استاندار فارس، از یک واحد صنعتی تولید غذای آماده و نیمه آماده، خوابگاه ورزشی و مرکز فرهنگی قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت بهره برداری شد.

به گزارش پیام خبر، در شصت و چهارمین سفر شهرستانی دکتر ایمانیه؛ استاندار فارس، که همزمان با سومین روز از هفته دولت به شهرستان مرودشت انجام شد یک واحد صنعتی تولید غذای آماده و نیمه آماده، خوابگاه ورزشی و مرکز فرهنگی قرآنی تبلیغات اسلامی این شهرستان به بهره برداری رسید.

استاندار فارس، در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت گفت: حمایت تمام قد از سرمایه گذاری در استان در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.
دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: یک از پروژه‌هایی که امروز شاهد بهره برداری از آن بودیم، واحد تولیدی غذای آماده و نیمه آماده است که پیشنهاد دادیم با توجه به اینکه در فاز دوم این طرح تولید غذای حیوانات با استفاده از ضایعات گوشتی جهت صادرات در حال اجرا است این کار در کل استان توسعه یابد و علاوه بر ارز آوری مانع از ورود ضایعات تخریب کننده محیط زیست به محیط زیست شود.
وی، در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مرودشت هم گفت: در جریان بازدید از این طرح ها از پیمانکار و سرمایه گذار تقاضا شد که سرعت کار را افزایش دهد و کار در آن یکصدهکتار دیگری که به سه پیمانکار دیگر واگذار شده نیز آغاز شود.
استاندار فارس گفت: امیدواریم با شتاب گرفتن روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عقب ماندگی که در این حوزه با توجه به کمبود زمین ایجاد شده ظرف ماههای آتی و با تامین زمین جبران شود.
دکتر ایمانیه، در خصوص وضعیت قطع برق صنایع هم اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزها و هفته های آتی پیش بینی می شود شاهد کاهش میزان مصرف برق باشیم، این مساله کمک خواهد کرد که دیگر نیاز به اعمال خاموشی در صنایع نباشد.
وی افزود: برای اطلاع صاحبان صنایع و کشاورزان، جدول زمان بندی قطع برق در اختیارشان قرار گرفته که آنها می توانند در صورتی که خارج از آن جدول خاموشی داشته باشند پیگیری کنند.

در سفر چند ساعته نماینده عالی دولت در فارس به شهرستان مرودشت، دکتر ایمانیه و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در قالب میز خدمت با حدود ۳۰ نفر از اهالی مرودشت ملاقات کرد.

استاندار فارس همچنین در جلسه شورای اداری این شهرستان، میزان تحقق مصوبات دور قبل به این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و برای حصول کامل نتیجه و توسعه و گسترش شهرستان و ایجاد آسایش و رفاه مردم این شهرستان مصوبات جدیدی نیز به تصویب رساند.

 

کد خبر 215437

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید