شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مقارن با هفته دولت و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، طرح تولید غذای آماده و نیمه آماده کنسرو گوشت و کله پاچه تحت عنوان صنایع غذایی بهین در مرودشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پیام خبر، منصور امیریان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در خصوص بهره برداری از طرح تولید غذای آماده و نیمه آماده کنسرو گوشت و کله پاچه تحت عنوان صنایع غذایی بهین اظهار کرد: این طرح در 3 فاز پیش بینی شده است، که فاز اول تولید کنسرو انواع گوشت و کله پاچه به بهره برداری رسید است، فاز دوم تولید انواع خوراک آماده حیوانات خانگی که در مراحل پایانی اجرا می باشد و فاز سوم شامل تولید سوسیس، کالباس و برگر و سردخانه دو مداره 1500 تنی بوده، که در حال احداث است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: این طرح در زمینی به مساحت 42000 متر مربع و زیربنای احداثی فعلی 4689 متر مربع احداث گردیده است و سرمایه گذاری طرح 1500000 میلیون ریال می باشد.
امیریان با بیان اینکه ظرفیت تولید سالیانه این طرح 4300 تن و میزان جذب ماده خام 2600 تن است، افزود: در این طرح برای 50 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.
وی با اشاره به ضرورت توجه به صنایع تبدیلی بیان کرد: در شهرستان مرودشت با توجه به تنوع تولید محصولات زراعی، باغی و دامی، می توان با بهره مندی و احداث صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، به کاهش ضایعات محصولات و رشد اقتصادی شهرستان کمک شایانی کرد.

 

کد خبر 215623

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید