یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۴۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی ستاد اربعین در عراق گفت: بیش از سه هزار و ۷۰۰ خبرنگار، گزارشگر و تصویربردار از عراق و دیگر کشورها مراسم کنگره عظیم اربعین حسینی را پوشش می‌دهند.

به گزارش پیام خبر، محمدعلی انوشه در مصاحبه با ایرنا در کربلا افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته حضور خبرنگاران مستندسازان و فعالان رسانه‌ای در عراق بسیار چشمگیر بوده و نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی افزود: خبرنگاران و برنامه‌سازان فعالیت خودشان را از ۲۸ محرم در راس البیشه بصره آغاز کردند و نمایندگان رسانه‌های عراقی و خارجی تا بیستم صفر مراسم کنگره عظیم اربعین حسینی را پوشش خواهند داد.

انوشه خاطرنشان کرد برخی از گزارشگران، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مسیرهای منتهی به شهر کربلا را زیرپوشش رسانه‌ای دارند و همراه با زائرین سیدالشهدا (ع) خود را به کربلا می‌رسانند.

وی گفت از طرفی دیگر تا کنون بیش از ۷۰۰ خبرنگار و گزارشگر خارجی و عراقی وارد کربلای معلا شده‌اند تا شور و شعور حسینی محبان اهل‌بیت (ع) را به کل دنیا ارسال کند.

 

کد خبر 215879

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید