شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

خدمت رسانی اورژانس فارس به 856 زائر حسینی در 12 روز گذشته

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امدادرسانی امدادگران اورژانس ۱۱۵ فارس به 856 زائر حسینی، در مدت 12روز گذشته در مرزهای کشور خبر داد. 

به گزارش پیام خبر، دکتر محمدجواد مرادیان گفت: از روز سی ام مرداد تا کنون، چهار گروه عملیاتی اورژانس ۱۱۵ فارس، برای پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی به مرزهای کشور اعزام شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دو گروه از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ فارس در مرز شلمچه در استان خوزستان و دو گروه نیز در مرز مهران در استان ایلام مستقر شده اند، افزود: تا کنون و در مدت ۱۲ روز استقرار شبانه روزی، امداد رسانی به ۸۵۶ زائر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با تلاش امدادگران اورژانس فارس صورت پذیرفته است. 
وی با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در 46 ماموریت اعزام به مراکز درمانی که ۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، ادامه داد: 810 مورد از خدمت رسانی به زائران حسینی نیز به صورت درمان در محل انجام شده که 122 مورد، مربوط به گرمازدگی بوده است. 
به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر ۲۴ امدادگر اورژانس فارس، به همراه یک کارشناس فناوری اطلاعات و یک کارشناس تجهیزات پزشکی؛ با کمک چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، در کنار دیگر تلاشگران اورژانس کشور در حال خدمت رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مرزهای کشور هستند و تا پایان مراسم همراه با زائران آن حضرت خواهند بود.

 

کد خبر 215921

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید