شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: با افتتاح پروژه جایگاه نفتی (پمپ بنزین) شرکت تعاونی روستایی شهید مطهری شوراب ارسنجان در هفته دولت، بالغ بر 6 هزار نفر از امکانات این طرح بهره مند شدند.

به گزارش پیام خبر، سیدکاظم موسوی گفت: در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی جایگاه سوخت شرکت تعاونی روستایی شهید مطهری شوراب شهرستان ارسنجان با مساحت 2هزار و 830 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این جایگاه با ظرفیت 48 هزار لیتر بنزین و 48 هزار لیتر نفت گاز از محل منابع داخلی شرکت و با مشارکت بخش خصوصی تامین شده است.

موسوی افزود: منطقه شوراب از مناطق کم برخوردار استان فارس بوده که نزدیک ترین جایگاه به این منطقه حداقل 30 کیلومتر فاصله دارد و ایجاد این جایگاه از اقدامات محرومیت زادایی دولت سیزدهم و در راستای توسعه روستایی می باشد که حداقل 15 روستا از خدمات این جایگاه بهره مند خواهند شد.

گفتنی است: ساخت این پروژه از بهمن ماه 1400 آغاز و در هفته دولت 1402 به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه برای تعداد هشت نفر بصورت مستقیم و 30 نفر بطور غیر مستقیم ایجاد شغل شده است.

 

کد خبر 215989

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید