یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: موکب‌های بنیاد مستضعفان در دو مرز شلمچه و چذابه تا پایان ماه صفر برپا هستند.

به گزارش پیام خبر از خوزستان، سید پرویز فتاح، شب گذشته در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و موکب‌های خدمات‌رسان، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خوشبختانه امسال آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت پیاده روی اربعین نسبت به سال گذشته بیشتر است و با وجود گرمای هوا خدمات‌رسانی و زیرساخت‌ها به خوبی انجام می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان، با بیان اینکه بنیاد مستضعفان امسال در مرزهای شش‌گانه 6 موکب راه‌اندازی کرده و در قالب این موکب‌ها به مردم خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: فعالیت‌ موکب‌های بنیاد در دو مرز شلمچه و چذابه تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت تا بتوانیم به تمام زائران خدمات لازم را ارائه دهیم.

وی یکی از تعهدات بنیاد مستضعفان را تامین و توزیع آب در مرزها عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه امسال توانستیم 40 میلیون بطری آب را برای زائران تامین کنیم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد؛ این در حالی است که سال گذشته میزان تامین آب 30 میلیون بطری بود.

فتاح، با اشاره به اینکه امسال وضعیت زیرساخت‌ها و پارکینگ‌ها بهتر شده و تردد در مرزها روان‌تر است، تصریح کرد: امسال مسئولان خوزستان همت بیشتری داشتند و ترددها با کمترین مشکل انجام شد.

 

کد خبر 216020

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید