شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طبق اعلام روزنامه الریاضیة، سه بازیکن النصر در دیدار برابر پرسپولیس به طور قطعی غایب خواهند بود.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، کاروان النصر در شرایطی صبح امروز عازم تهران می‌شود که بزرگترین روزنامه عربستان از قطعی بودن غیبت سه بازیکن در دیدار با پرسپولیس خبر داده است.

الریاضیة به نقل از منابع آگاه خود نوشته است که دستیاران لوئیس کاسترو به این سرمربی پرتغالی توصیه کرده‌اند که سکو فوفانا، هافبک ساحل عاجی، ایمن یحیی، مهاجم و عبدالله مادو، مدافع، در دیدار برابر پرسپولیس به میدان نروند.

1926580

همان منابع توضیح دادند که دستیاران قصد داشتند به این سه نفر تمرینات قدرتی بیشتری بدهند و سطح تناسب اندام آنها را پس از آسیب دیدگی عضلانی که این بازیکنان را در هفته‌های اخیر از تمرین باز داشته بود، بالا ببرند.

این در شرایطی است که کاسترو هنوز نام پنجمین بازیکن خارجی مورد نظر خود را برای این دیدار انتخاب نکرده است. حضور مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه و آمریک لاپورت برابر پرسپولیس قطعی است و گفته می‌شود از بین رونالدو، تالیسکا و الکس تلس یک بازیکن خط خواهد خورد.

1926582

اعضای این تیم صبح امروز با هواپیمای اختصاصی راهی ایران می‌شود و بازیکنان النصر عصر دوشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه آزادی انجام خواهد داد.

 

 

کد خبر 216706

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید