شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۲۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
النصر با حضور فوق ستاره خود رونالدو و همچنین مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، لوئیس کاسترو سرمربی النصر پنج بازیکن خارجی خود را برای دیدار امروز مقابل انتخاب کرد. بر اساس این انتخاب کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت در لیست دیدار مقابل پرسپولبس حضور خواهند داشت و فوفانا، الکس تلس و اندرسون تالیسکا غایبان لیست در اولین دیدار آسیایی تیم زردپوش شهر ریاض هستند.

کاسترو تیمش را به مانند بازی‌های قبل با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین خواهد فرستاد که البته تیم‌های زیادی با این سیستم جلوی پرسپولیس به میدان رفته‌اند و بازیکنان تیم گل‌محمدی با آن به خوبی آشنا هستند.

نواف العقیدی دروازه‌بان ملی‌پوش النصر درون دروازه خواهد ایستاد و احتمالا علی لاجامی زوج لاپورت مدافع اسپانیایی النصر در قلب خط دفاع خواهد بود. سلطان الغنام در سمت راست و محمد قاسم در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کنند.

 

عبدالله الخیبری و مارسلو بروزوویچ به عنوان دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند و اوتاویو به عنوان هافبک نفوذی انجام وظیفه می‌کند. عبدالرحمن غریب که روز گذشته در کنفرانس خبری حاضر شده بود و عضو تیم ملی عربستان هم است نیز به همراه سادیو مانه دو وینگر النصر خواهند بود.

کریستیانو رونالدو مهاجم اصلی النصری‌ها در این نبرد است و احتمالا همه توپ‌ها برای رسیدن به گل، به او ختم شود.  

 

النصر عربستان

با این توضیحات النصر با ترکیب زیر مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت:

نواف العقیدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، حسین قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غریب، اوتاویو، رونالدو، سادیو مانه

 

 

کد خبر 216787

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید