شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۴۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از ساعتی قبل خبری در فضای رسانه ای در حال پخش شدن است مبنی بر اینکه رونالدو به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده اگر وضعیت فاطمه حمامی هنرمند معلولی که با او دیدار داشت قابل درمان است حاضر است مخارج درمانش را بدهد، اما به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس چنین موضوعی صحت ندارد.

به گزارش پیام خبر، از ساعتی قبل خبری در فضای رسانه ای در حال پخش شدن است مبنی بر اینکه رونالدو به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده اگر وضعیت فاطمه حمامی هنرمند معلولی که با او دیدار داشت قابل درمان است حاضر است مخارج درمانش را بدهد.

مصطفی لشگری، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، تمام امور مربوط به رونالدورا یکی از مدیران النصر که از همبازیان رونالدو در پرتغال بوده انجام می دهد و وقتی ما برای انجام این دیدار با او هماهنگی ها را انجام می دادیم گفت که از ۴ تا ۵ سال پیش شنیده بودند که چنین هنرمند معلولی در ایران هست که نقاشی می کشد و از مدت ها قبل نسبت به فاطمه حمامی شناخت داشتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران افزود: وقتی هم که دیدار انجام شد و رونالدو این خانم هنرمند و نقاشی ها را دید بغض کرد و منقلب شد، در هر صورت در آن مدت زمانی که این دیدار انجام شد چنین بحثی مبنی بر درمان این هنرمند انجام نشد و حتی اینکه در خبرها آمده او از عربستان پیام فرستاده هم صحت ندارد.

 

کد خبر 216935

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید